  • 31. Data: 2011-04-19 15:26:31
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to mo?e i po 4z?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-19, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Mylisz pojęcia.
    > Becikowe, ulgi podatkowe, mniejsze stawki i kwoty podatków to nie jest
    > KOSZT. To po prostu mniej pieniędzy zabranych tym, którzy tworzą
    > dobrobyt (no, prawie, bo w tej opodatkowani są też urzędnicy i
    > emeryci).

    Koszt z punktu widzenia budżetu (w odróżnieniu od ulg zmniejszających
    przychody budżetu). Ale generalnie się z Tobą zgadzam.

    > Za to urzędnicy to "czysty" koszt. Niczego nie produkują, nie tworzą w
    > znakomitej większości niczego, za co każdy z nas skłonny byłby
    > dobreowolnie zapłacić, a dodatkowo część owoców naszej pracy jest nam
    > siłą odbierana, by zapłacić za ich niepotrzebną i często szkodliwą
    > pracę.

    Tworzą, tworzą. Opóźnienia, formularze do wypełnienia... Całkiem sporo
    się tego zbierze :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 32. Data: 2011-04-19 15:51:51
    Od: z <z...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Tworzą, tworzą. Opóźnienia, formularze do wypełnienia... Całkiem sporo
    > się tego zbierze :-(

    Nie rozumiem waszego oburzenia. Przecież to czcigodna UE za którą
    głosowaliście potrzebuje urzędników do pobierania podatków a potem ich
    mądrego wydawania na jedynie słuszne szczytne cele. Potrzebuje
    urzędników znacząco więcej niż samych krajowych bo kasa musi wędrować aż
    do szanownej Brukseli a to przecież kosztuje.
    Tych urzędników musi być dużo żeby mądrze rozdzielali nasze podatki bo
    my nie potrafimy tego tak wspaniale zrobić ;-)

    PS. Tusk się przyznał że nic przeciwko nie zrobił i nic go nie
    usprawiedliwia ale to nie leży w jego mocy. To siła wyższa ;-)

  • 33. Data: 2011-04-19 15:54:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 15:26:31 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >Koszt z punktu widzenia budżetu (w odróżnieniu od ulg zmniejszających
    >przychody budżetu). Ale generalnie się z Tobą zgadzam.

    to po prostu nie jest mój punkt widzenia.

    >Tworzą, tworzą. Opóźnienia, formularze do wypełnienia... Całkiem sporo
    >się tego zbierze :-(

    przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem. Zdaje się, że nie przeczysz
    mi a przytakujesz :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 34. Data: 2011-04-19 15:57:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 15:51:51 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >UE za którą głosowaliście

    wypraszam sobie! :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 35. Data: 2011-04-19 16:24:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com>

> [...]
    > KOSZT. To po prostu mniej pieniędzy zabranych tym, którzy tworzą
    > dobrobyt (no, prawie, bo w tej opodatkowani są też urzędnicy i

    ... zakładając, że nie może tego dobrobytu stworzyć każdy samodzielnie.

  • 36. Data: 2011-04-19 17:02:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 16:24:35 +0200, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >... zakładając, że nie może tego dobrobytu stworzyć każdy samodzielnie.

    nie rozumiem Twojego dopisku.
    Przecież właśnie to stwierdziłem: dobrobyt tworzą poszczególni ludzie
    produkujący i sprzedający swoją pracę, za którą ktoś płaci.
    Urzędnicy nie tworzą dobrobytu, za to często w tym przeszkadzają.
    (O emerytach wspomniałem jedynie dla porządku, bo także są - raczej
    bezsensownie - opodatkowani PITem).

  • 37. Data: 2011-04-19 17:11:03
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł
    Od: PaPi <...@...3>

    > SLD obniżyło CIT, PiS obniżyło PIT

    Hmmm. W ktorym roku przeglosowano obnizke PIT do 2 stawek podatkowych ?

  • 38. Data: 2011-04-19 17:18:41
    Od: PaPi <...@...3>

    > , to twierdza ze to demagogia...(?????) Do tego jak mowie ze nie odkladaja
    > nic na emeryture to odpowiadaja ze "jakos to bedzie"..

    Podziwiam Twoja wiare, ze cokolwiek zobaczysz z pieniedzy, ktore teraz
    przejada obecni emeryci.
    Za lat 20-30 bedzie na utrzymaniu panstwa 2,3 krotnie wiecej emerytow
    niz teraz...

  • 39. Data: 2011-04-19 17:19:58
    Od: PaPi <...@...3>

    > To juz razem 80 tys ... a moze nie :-)

    Bzdurne wyliczenie. Z koncem 2010 zlikwidowano wszystkie zaklady
    budzetowe = czesc z tych ludzi przeszla do urzedow.

  • 40. Data: 2011-04-20 08:12:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > Urzędnicy nie tworzą dobrobytu, za to często w tym przeszkadzają.
    > (O emerytach wspomniałem jedynie dla porządku, bo także są - raczej

    Zrozumiałem, że mimo wszystko trzeba brać tyle, że mniej.