  • 31. Data: 2011-11-15 19:32:56
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:15:36 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    > A musiało wskazywać?

    Wedle zasady ograniczonego zaufania - tak.

    > http://www.youtube.com/user/mejson5#p/search/0/kFrlF
    FivH1Q

    > Sytuacja niemal identyczna, tylko babka wykazała się refleksem i
    > myśleniem - a miała trudniej

    Niekoniecznie trudniej, przypuszczam że jechała dużo wolniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2011-11-15 19:42:40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Sytuacja niemal identyczna, tylko babka wykazała się refleksem i
    > myśleniem - a miała trudniej, bo skretyniały kierowca auta zapieprzał
    > równo i nie czaił się za nią. Akcja w 0.54, potem powtórzenie na
    > zwolnieniu, gdzie widać dokładnie, co się stało.

    Stare.
    Porownujesz goscia ktory zapieprza na rowerze 30 na godzine gapiac sie w
    asfalt z jakas babka jadaca nie wiecej niz 5. W dodatku miala wiecej farta
    niz rozumu, poprostu zostala zgarnieta. Tak naprawde mimo opisu to z wideo
    nie wynika jednoznacznie, zeby celowo uniknela zderzenia - tu jest wiecej
    przypadku. Gdyby jechala duzo szybciej efekt bylby taki sam jak u tego
    rowerzysty czyli tzw. OTB i polamane onczyny.

    sz.

  • 33. Data: 2011-11-15 19:47:26
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    MadMan wrote:

    > nie >> pojedzie zgodnie z przepisami?

    > Wedle zasady ograniczonego zaufania - tak.

    No ok, widocznie trochę inaczej ją rozumiemy. Ja nie ufam nikomu na
    drodze, z sobą na czele. ;)

    --
    Deflegmator

  • 34. Data: 2011-11-15 19:48:52
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-11-15 16:53, kamil pisze:

    > http://tinyurl.com/chpyn99
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    Jak myślicie, ile Sceniców w takim kolorze jest zarejestrowanych w Polsce?

    Czesławek

  • 35. Data: 2011-11-15 19:49:39
    Temat: Re: Kolejne BMW, co? w tym jednak jest
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    szufla wrote:

    > Stare.

    Ale jare. ;P

    > Porownujesz goscia ktory zapieprza na rowerze 30 na godzine gapiac
    > sie w asfalt

    Ano, zapomniał trochę chyba, gdzie jest.

> [...]
    > zderzenia - tu jest wiecej przypadku. Gdyby jechala duzo szybciej
    > efekt bylby taki sam jak u tego rowerzysty czyli tzw. OTB i polamane

    Być może, ale autor filmiku był na miejscu. Bardziej ufam jego
    opisowi.

    --
    Deflegmator

  • 36. Data: 2011-11-15 20:01:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Tuesday, November 15, 2011, 6:53:59 PM, you wrote:

    > Że jak co proszę? :P

    Troszkę tak. Pomimo oczywistej winy kierowcy samochodu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2011-11-15 20:12:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:47:26 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    > No ok, widocznie trochę inaczej ją rozumiemy. Ja nie ufam nikomu na
    > drodze, z sobą na czele. ;)

    Zatem nie stosujesz zapisanej w PoRD zasady ograniczonego zaufania :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 38. Data: 2011-11-15 20:22:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello szufla,

    Tuesday, November 15, 2011, 7:42:40 PM, you wrote:

> [...]
    > przypadku. Gdyby jechala duzo szybciej efekt bylby taki sam jak u tego
    > rowerzysty czyli tzw. OTB i polamane onczyny.

    O tym, że kierowca winny - wiemy. Tylko wytłumacz mi: po co rowerzysta
    zapierdala widząc koło siebie pojazd z włączonym kierunkowskazem?
    A jeśli nie widzi, to po co zapierdala?

    Wszystko jest jasne - rowerzysta miał bezwzględnie pierwszeństwo,
    kierowca ordynarnie zajechał drogę ale czy rowerzysta na pewno
    wypełnił zalecenia art. 3 ust. 1 PoRD? Bo mam wrażenie, że odrobina
    wyobraźni pozwoliłaby mu uniknąć tych przykrości.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-11-15 20:24:33
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    MadMan wrote:

    > Zatem nie stosujesz zapisanej w PoRD zasady ograniczonego zaufania :)

    Trochę ją sobie rozszerzyłem na prywatny użytek. Masz mnie. :) Obok
    miejsca, w którym mieszkam, jest takie skrzyżowanie, na którym ponad
    połowa jeżdżących łamie przepisy nie sygnalizując tego w żaden sposób
    wcześniej. Jeżdżą na pamięć, podczas gdy zmieniły się na nim zasady
    pierwszeństwa. W takich miejscach warto nie ufać nikomu. :)

    --
    Deflegmator

  • 40. Data: 2011-11-15 21:36:02
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/chpyn99
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    co za bydle...
    zrzucić go z 2 pietra glowa w dół