  • 41. Data: 2011-11-15 21:40:19
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/15/2011 07:48 PM, Czesławek wrote:
> [...]
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    > Jak myślicie, ile Sceniców w takim kolorze jest zarejestrowanych w Polsce?

    A w całej strefie Schengen?

  • 42. Data: 2011-11-15 21:43:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/15/2011 09:36 PM, Kris_Poland wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    > co za bydle...
    > zrzucić go z 2 pietra glowa w dół

    I wyruchać w dupę drewnianym kołkiem :D

  • 43. Data: 2011-11-15 21:52:14
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    ?

    > A jeśli nie widzi, to po co zapierdala?

    ?

    sz.

  • 44. Data: 2011-11-15 22:47:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MadMan

    > A dlaczego miał nie jechać swoim tempem?

    Zasadniczo po to, żeby nie doznać licznych obrażeń ciała, z których
    najcięższe to: wieloodłamowe złamanie obojczyka i uraz ucha, który
    skutkuje częściową utratą słuchu.

    > Mógł nie zauważyć
    > kierunkowskazu, który z resztą nic nie zmienia w kwestii pierwszeństwa.

    Jak można jadąc rowerem nie zauważyć, że ktoś wjeżdża na Ciebie z boku i
    zawadza Ci o przednie koło? Możesz mi to wyjaśnić? Jeździłem sporo i
    jakoś sobie tego wyobrazić nie mogę.

    > Mam nadzieję że kierowca Renault zostanie w końcu odnaleziony i pójdzie
    > do więzienia co najmniej na rok.

    Jestem na 95% pewien, że nie po pierwsze zrobił to niecelowo, a po drugie
    nie zauważył, że rowerzysta się wyglebił.

  • 45. Data: 2011-11-15 22:49:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > co za bydle...
    > zrzucić go z 2 pietra glowa w dół

    Kolejny Twój post który dowodzi, że mentalnie pozostałeś w
    średniowieczu. :>

  • 46. Data: 2011-11-15 22:49:57
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-15 22:47, to pisze:

    > Jestem na 95% pewien, że nie po pierwsze zrobił to niecelowo, a po drugie
    > nie zauważył, że rowerzysta się wyglebił.

    Sorry ale pierdolisz jak potłuczony. Mam rozumieć, że nie usłyszał też
    jak mu w bok walnął?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 47. Data: 2011-11-15 22:54:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    O rany, ty naprawde jestes ograniczony. Nawet nie bede cytowal tego co
    stworzyles, a na rowerze to chyba ostatnio jezdziles z trzema kolkami z tylu
    :/

    sz.

  • 48. Data: 2011-11-15 22:58:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Sorry ale pierdolisz jak potłuczony. Mam rozumieć, że nie usłyszał też
    > jak mu w bok walnął?

    Zawadził o przednie koło, czyli tylnym zderzakiem, bo jak inaczej można
    zawadzić autem o przednie koło roweru?

  • 49. Data: 2011-11-15 22:59:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > O rany, ty naprawde jestes ograniczony.

    A Ty dwa razy.

  • 50. Data: 2011-11-15 23:02:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Wszystko jest jasne - rowerzysta miał bezwzględnie pierwszeństwo,
    > kierowca ordynarnie zajechał drogę ale czy rowerzysta na pewno wypełnił
    > zalecenia art. 3 ust. 1 PoRD? Bo mam wrażenie, że odrobina wyobraźni
    > pozwoliłaby mu uniknąć tych przykrości.

    Przede wszystkim nie wypełnił zalecenia używania mózgu podczas jazdy, jak
    będzie nadal jeździł w taki sposób, to pewnie jeszcze nieraz będzie miał
    tego rodzaju sytuacje (oby nie).