eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Date: Wed, 6 Apr 2011 13:06:16 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 26
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <infpqu$vvg$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@l...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-84-220.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302095176 10824 87.205.84.220 (6 Apr 2011 13:06:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Apr 2011 13:06:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233844
    [ ukryj nagłówki ]

    Ircys napisał:

    >>>> To jest kolejna rzecz, kt rej nie potrafi rozumem ogarn . Prezentacja
    >>>> numeru nie kosztuje operatora nic.
    >>> Przy w czenie (teraz) nie kosztuje nic, ale przy implementacji jej na
    >>> centrali, to wbrew pozorom jest (by a) to do skomplikowana operacja
    >>> i (kolejny raz, wbrew pozorom) nie kosztowa a wcale ma o.
    >>
    >> Tym bardzie nie ogarniam -- wykona skomplikowan operacj , zap aci za
    >> ni i nic z tego nie mie ?
    >
    > Nie wiem co tu jest trudnego do zrozumienia. Przecież CLIP dla
    > operatorów to jak tlen dla istot żywych. Bez tej inwestycji
    > poważny operator nie ma racji bytu.

    Podobnie jak DTMF czy w ogóle współczesna centrala automatyzna ze
    wszystkimi tymi pocztami głosowymi i innymi bajerami. Z telefonem
    na korbkę i ręczną centralą rynku się nie zdobędzie. Gdyby jeszcze
    w to nie zainwestowano, to by można było łatwo wytłumaczyć dlaczego
    ubyło niemal połowa abonentów stacjonarnych. Ale tego tlenu tam
    dostarczono aż w nadmiarze. Tylko kurki w butlach pozakręcane.
    Widać nie ma już poważnych operatorów telefonii stacjonarnej. Jednak
    "widzieć" i "rozumieć", to dwie różne rzeczy. Ja nadal nie rozumiem.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: