  • 1. Data: 2011-03-26 08:51:10
    Temat: Kodowanie transmisji szeregowej.
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    Usiłuję rozgryźć jak komunikują się ze sobą dwa urządzenia.
    Jest to transmisja szeregowa kodowana podobnie jak:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Manchester_code
    U mnie występują również impulsy o dwóch różnych długościach. Jednak
    różnica długości wynosi trzy razy a nie dwa tak jak w kodowaniu manchester.
    Czy ktoś może przypadkiem wie jaki to może być sposób kodowania ?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-03-26 12:34:31
    Temat: Re: Kodowanie transmisji szeregowej.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Mar 2011 09:51:10 +0100, Paweł wrote:
> [...]
    >różnica długości wynosi trzy razy a nie dwa tak jak w kodowaniu manchester.
    >Czy ktoś może przypadkiem wie jaki to może być sposób kodowania ?

    Znaczy sie impulsy trwaja 1x albo 3x ?
    To bedzie FM/FSK. Nietypowe .. spectrum takie stosowalo, ale 1x i 2x.

    J.

  • 3. Data: 2011-03-26 16:10:15
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Paweł napisał:
> [...]
    > różnica długości wynosi trzy razy a nie dwa tak jak w kodowaniu manchester.
    > Czy ktoś może przypadkiem wie jaki to może być sposób kodowania ?

    Morsem?

    --
    Darek