  • 1. Data: 2011-03-25 18:57:16
    Temat: Zestaw do prototypopwania uC
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Czy ktoś z was zna, i mógłby się pochwalić, zestawem do prototypowania
    mikrokontrolerów podobnym do tego:
    http://www.mikroe.com/eng/products/view/421/uni-ds3-
    development-system/

    Czyli z jednego źródła mam-płytę matkę, do której mogę dołożyć różnego
    rodzaju kontrolery (może niekoniecznie należące do jednej rodziny)
    oraz różnego rodzaju części dodatkowe?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2011-03-26 09:03:27
    Temat: Re: Zestaw do prototypopwania uC
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-25 19:57 Grzegorz Krukowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli z jednego źródła mam-płytę matkę, do której mogę dołożyć różnego
    > rodzaju kontrolery (może niekoniecznie należące do jednej rodziny)

    Tzn. szukasz czegoś podobnego? Płyty bazowej i możliwych do dokupienia
    płytek z różnymi procesorami? No to na przykład takie:
    http://www.sklep.propox.com/index.php?d=katalog&k_id
    =5
    czyli m.in.:
    http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id=2