  • Data: 2009-09-10 00:05:21
    Temat: Re: Kodak znowu miażdży konkurencję :>
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy wrote:
    > Taka sama jak pomiędzy 7D i EP-1

    Nie no, co za różnica - jeden zdaje się optymalizowany pod sport i dla
    szybkiego AF, drugi pod rozmiary. Co za różnica więc będzie?
    Oczywiście w tym wypadku sprzyjające warunki oznaczają fotografowanie
    żółwi w pełnym słonku i koniecznie standardowym obiektywem only, bo do
    m4/3 szkieł narazie jak na lekarstwo, więc żeby było sprawiedliwie.
    Rozmiar oczywiście pomijamy, bo aparat i tak tragarz niesie.

    > i taka sama jak pomiędzy EP-1 i LX-3

    ...i LX-3, a N90, i N90, a kamerką creativa, i taka sama jak pomiędzy...
    Czyli wniosek - 7D robi zdjęcia jakości webcama? :)

    > i taka sama jak pomiędzy M9 i D3x

    To akurat dwa skrajnie inne aparaty, do innych zastosowań, z inną optyką
    możliwą do dopięcia, itd.
    Chociaż w sumie to racja - w przypadku tragarza i żółwi różnica będzie
    dość subtelna w realizacji tematu.

    > jednym słowem - różnica będzie żadna.

    No, póki żółwie nie uciekną.

    d.