  • Data: 2009-09-10 22:57:05
    Temat: Re: Kodak znowu miażdży konkurencję :>
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Wrz, 11:44, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Sprzyjające warunki to coś bardzo subiektywnego dla jednego będzie to
    > wiosna dla innego deszczowa jesień. Chodziło mi bardziej o spełnienie
    > wszystkich poza sprzętowych życzeń :) nie wiem modele/modelki, świetny
    > plener, super oświetlenie, asystenci, dmuchawy, generatory dymu ;) no
    > wszystko :).

    Warunki sprzyjające dla Lejki (fakt , miałem tylko mechaniczne ,
    gwinciaki i Mki , Rki mnie jakoś omijały)
    to błoto po pas albo kawałek krawężnika za którym chowa się fotograf
    przed latającym w powietrzu morderczym żelastwem. EW Bieszczady AD
    1987.
    Poza tym : ktoś tu wyjechał z Bessą by Cosina ( Bessa by Voigtlander
    to zupełnie inna bajka ,). Przepraszam , to jest porównanie Rollsa z
    Poldkiem. Po prostu inna kultura pracy szmatki a lamelek.
    Pozdro Marcin