  • Data: 2010-04-30 11:46:45
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Kwi, 18:03, Olek <a...@d...pl> wrote:
    > Kobiety myślą w systemie neuronowym o nielogicznej strukturze - TAK=NIE,
    > NIE=TAK, NIE WIEM, A MOŻE, NIE DZISIAJ, PEWNIE TAK, PEWNIE NIE... itd.
    > Przy okazji myślą równolegle o makijażu, ubiorze, kolczykach u kobiety
    > na chodniku, oczku w rajstopach, kolejnej zmarszce pod okiem, włosach na
    > nogach itp.

    o Boze, kobiety maja wlosy na NOGACH?

    Wlasnie caly moj swiat legl w gruzach ....

    ;D

    A tak powaznie, spotkalem w zyciu wiecej kobiet, ktore wybitnie
    dobrze prowadza auto niz facetow.

    Kolegi corka rozwalila wszystkich facetow we wszystkich kokurencjach
    na zakonczenie akademii bezpiecznej jazdy. Nigdy nie trenowala zadnej
    jazdy wyczynowej. Poprostu ma ten dar.

    Choc generalnie zgadzam sie, wiekszosc kobiet jezdzi slabo. Jednak jak
    juz potrafia jezdzic, robia to zajebiscie.
    Za tym w parze tez ida inne aktywnosci wymagajace dobrej koordynacji
    ruchow i umiejetnosci spostrzegania, jak jazda na nartach czy inne
    sporty.

    --
    pozdrawiam
    amos