  • Data: 2010-04-30 11:37:56
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rybak" <b...@b...net> napisał w wiadomości
    news:4qukt5dpgjdoqjc6ef6imuqjg5k96thh2j@4ax.com...
    > wyskakuje mi kobitka i wali prosto na mnie, nawet nie myśląc

    Kobiety siedziały w jaskini a faceci chodzili na polowania i to dlatego faci
    mają wyobraźnie przestrzenną, która im zawczasu mówi jak będzie wyglądała
    sytuacja na drodze, gdy się spotkają z drugim autem na wąskiej drodze.
    Z tego samego powodu kobiety nie moga opanować sztuki przewidzenia, w którym
    kierunku się poruszy samochód, gdy włączą wsteczny biegi i pokręcą kierownicą.
    Najczęściej widziały u innych, że te dwie czyności (wsteczny+kręcenie) pozwalają
    wyjechać z parkingu/wnęki, ale przerasta je ogarnięcie całości i po pięciu
    minutach stoją dalej tam gdzie stały, albo tak się przytuliły do ściany/auta z
    lewej strony, że nie moga wysiąć.

    --
    andreas