  • Data: 2010-05-01 10:44:24
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-29 09:07, GB pisze:

    > Moim zdaniem wynika to z naszej pierdykniętej kultury romantycznej, w
    > której kobiety całowało się w rączki, przepuszczało bezwarunkowo w
    > drzwiach.

    W rączki się całowało. żeby mieć pretekst do zapuszczenia żurawia
    w dekolt. A w drzwiach i generalnie w przejściach, żeby sobie
    sobie popatrzeć.
    Zwykłe, pragmatyczne zachowania z nadzwyczaj zmyślnie dorobioną
    ideologią. A one do dzisiaj w to wierzą ;]
    Albo udają, że wierzą, bo im to schlebia.
    [...]
    > "Nie przepuszczę, bo jestem kobietą i to ja mam pierszeństwo. Poza tym
    > się spieszę i chcę z tego prawa skorzystać. A żeby nie drażnić lwa udaję
    > że nie zauważyłem".

    To nie tak. Gdy Ty przepuścisz kobietę (w ruchu drogowym), to się
    czujesz od razu lepszy, szarmancki, ratujący damę z opresji i w ogóle.
    A jak ona mając pierwszeństwo samca wpuści (na swój teren!) to czuje się
    bez mała zgwałcona. W każdym razie wykorzystana.
    Ona nie może pokazać, że jest łatwa. Nie na pierwszej randce!
    Zauważ, że znajoma czy sąsiadka wpuści Cię chętniej. Prawda?

    v.