  • Data: 2010-05-01 11:01:13
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > I miałbyś kolejnego zjeżdżającego przed sobą, life is brutal ;)

    albo i nie.

    > Jeśli jak pisałeś lubisz sobie depnąć na autostradzie, to tej ekologii i
    > tak za bardzo nie pomożesz ;)

    140-150 to co to za deptanie? 200 nie jezdze.

    Reasumujac - prosiłes o sytuacje - pokazałem.
    Argumenty pod tytułem life is brutal... cóz... bez komentarza, zwarzywszy,
    ze rozmawiamy o zachowaniu wymganym przez przepisy (przypominam:
    sygnalizowanie manewrów)
    Moim zdaniem policja zdecydowanie za bardzo kładzie nacisk na radarki, a za
    mało wlasnie na brak badz złe sygnalizowanie manewrów.