  • Data: 2010-04-30 08:46:15
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: rybak <b...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Apr 2010 09:07:28 +0200, GB <g...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Chciałbym potwierdzić swoje dotychczasowe odczucia w stosunku do pewnej
    >praktyki stosownej masowo przez kobiety za kierownicą :)
    >
    >- totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu.
    >Mówiąc kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".

    Coś w tym jest, Ja również się nad tym zastanawiałem ostatniej zimy.
    Mam koło domu taki 100-metrowy kawałek utwardzonej drogi, na której w
    zimie 2 samochody się po prostu nie miną. Kierowcy (faceci) nauczyli
    się, że pierwszeństwo na niej ma ten, co już wjechał i jedzie, a ten
    który chce wjechać na drogę z przeciwnego kierunku musi poczekać, aż
    tamten przejedzie. I wszyscy tak robią.... oprócz kobiet (a
    przynajmniej niektórych). Co najmniej kilkanaście razy zdarzyło mi
    się, że dojeżdżam już prawie do końca drogi, a tu nagle na czołówkę
    wyskakuje mi kobitka i wali prosto na mnie, nawet nie myśląc o
    wycofaniu. Oczekuje zapewne, że zatrzymam się, wycofam 90 metrów,
    przepuszczę ją i znowu podejmę próbę przejechania tego kawałka.

    Rob