    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kobiety kultura
    Date: Thu, 29 Apr 2010 07:34:54 +0000 (UTC)

    GB wrote:

    > Witam,
    >
    > Chciałbym potwierdzić swoje dotychczasowe odczucia w stosunku do
    > pewnej praktyki stosownej masowo przez kobiety za kierownicą :)
    >
    > - totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu.
    > Mówiąc kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".
    >
    > Moim zdaniem wynika to z naszej pierdykniętej kultury romantycznej, w
    > której kobiety całowało się w rączki, przepuszczało bezwarunkowo w

    Bzdura.
    Część kobiet zwyczajnie nie wie że w takich sytuacjach można podejść do
    kwestii pierwszeństwa swobodniej, i zwyczajnie ustąpić, wpuścić.

    Część jest tak zaaferowana jazdą że nie widzi.

    Wczoraj wieczorem babeczka mi zajechała drogę, zmieniając pas, i to tak
    konkretnie, musiałem hamować ostro.

    Na swiatłach stanęliśmy obok siebie, nawet chciałem jej zwrócić uwage
    żeby uważała, ale jak ją zobaczyłem to stwierdziłem że lepiej już
    bardziej jej nie stresować, bo diabi wiedzą co zrobi za 100 metrów...
    Po prostu przerażenie w oczach...

    --
    Pozdro
    Massai