  • Data: 2010-04-29 12:24:49
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 10:19:59 +0200, BaX napisał(a):

    > Wczoraj wjeżdzamy na parking, parking szeroki, wjazd wąski, z parkingu rusza
    > samochód, oczywiście pcha się na wyjazd widząc nas że już wjeżdzamy. I co,
    > nic my musieliśmy się usunąć na chodnik, samochód nas mija, kto siedział za
    > kierownicą chyba nie musze pisać.

    To i ja dorzucę swoje trzy grosze ;)

    Skrzyżowanie T, gdzie "dolna" ulica jest bardzo wąska i dwa auta się nie
    zmieszczą bez pakowania się na chodnik. Z niej jest nakaz skrętu w lewo w
    jednokierunkową. Jak się jedzie wąską to ten z prawej rzecz jasna ma
    pierwszeństwo, ale auta się sensownie wyminą tylko jak przepuści jadącego
    ze swojej lewej (bardzo ciasno).

    I z dokładnością 100% można określić kto jedzie z prawej. Facet poczeka i
    przepuści, baba się wpierdoli i zmusi do dzikich akrobacji.

    A dzisiaj kolejna taka - jedzie po dwóch pasach naraz z niewyłączonym
    lewym kierunkowskazem. Brakowało tylko nagłego skrętu w prawo.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl