  • Data: 2010-04-29 10:19:59
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z moich obserwacji wynika to z następujących przyczyn:
    > 1. Kobieta za kierownicą jest zestresowana już samym faktem prowadzenia
    > pojazdu, więc każdy dodatkowy element utrudniający tę czynność będzie
    > traktowany jako zamach na nią.

    Bo baba wykonując jedną czynność nie pomyśli o drugiej, nie mówiąć że te
    drugą mogła by wykonać. Przykład pierwszy z brzegu, od dwóch tygodni
    ustawili objazd bo na głównej drodze rozkopali most. Wszyscy miejscowi znają
    skrót i z niego korzystają ale ma on jedną wadę, na pewnym odcinku trudno
    zmieścić się dwoma pojazdami. Nie ma problemu większość kierowców pomyśli i
    jak widzi że ktoś już jest na zwężeniu nie jedzie 'na czołówke'. Większość
    ale jak już ktoś jedzie to oczywiście baba. Głupota to albo ślepota nie
    wiem, pcha się taka torba jedna z drugą jak by nie mogła przystanąć i
    przepuścić tego który już te 50m jedzie i widać go z daleka. Czasu i tak nie
    zyska bo mijanie się na tym zwężeniu generuje większą strate niż poczekanie.
    Wczoraj wjeżdzamy na parking, parking szeroki, wjazd wąski, z parkingu rusza
    samochód, oczywiście pcha się na wyjazd widząc nas że już wjeżdzamy. I co,
    nic my musieliśmy się usunąć na chodnik, samochód nas mija, kto siedział za
    kierownicą chyba nie musze pisać.