  • 21. Data: 2009-05-27 18:50:45
    Temat: Re: Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    WOJO pisze:

    > Byś się wstydził...:)

    Raczej powinien byc z niej dumny. A ile zarabia Twoja
    zona/partnerka/dziewczyna ? a ile Ty ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 22. Data: 2009-05-28 04:35:30
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Glexu napisał(a):

    A ja tak od drugiej strony...

    > żona zapragnęła PJ na motor. [...]
    > I teraz pytanie: czy taka kobietka będzie w stanie nauczyć się jeździć
    > na egzaminacyjnej yamaszce 250ccm i zdać na niej egzamin?

    A jezdzila juz jakimkolwiek motorkiem? Chocby i motorynka?

    > Niestety nie mam możliwości "wsadzenia" jej na takie moto by zobaczyła
    > jak to na nim jest.
    > Może jest tu ktoś ze Szczecina kto dysponuje takim lub podobnym moto by
    > mogła się przymierzyć i podjąć decyzje o kursie? Oferuje w zamian
    > czteropak :)

    IMO dobrze byloby w takim przypadku zaczac od posadzenia jej na jakims
    motorowerku z klasycznym ukladem motocyklowym biegow, sprzegla i
    hamulcow i udzielenia chocby i krotkiej "prywatnej lekcji" na jakiejs
    laczce.

  • 23. Data: 2009-05-28 06:59:33
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Niestety nie mam możliwości "wsadzenia" jej na takie moto

    a moze mozna wykupic jedna godzine w szkole jazdy ? z serii
    tych doszkalajacych, ale w tym przypadku przed szkoleniem
    zdaje sie, ze 30 PLN to najczesciej kosztuje

    --
    pozdr
    janku

  • 24. Data: 2009-05-28 07:01:22
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Glexu pisze:
    > Witam,
    >
    > żona zapragnęła PJ na motor.

    podziękuj żonie, ale pj juz na "motorze"... :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 25. Data: 2009-05-28 08:18:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > podziękuj żonie, ale pj juz na "motorze"... :-P

    Nie reflektujesz na jego zone ? Stosunek wzrostu do wagi ma calkiem
    interesujacy ;)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 26. Data: 2009-05-28 08:20:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Raczej powinien byc z niej dumny. A ile zarabia Twoja
    > zona/partnerka/dziewczyna ? a ile Ty ?

    Widzę, że ironia musi Cię ugryźć w dupę, żebyś się na niej poznał :)
    Żona zarabia mniej niż ja więc stać mnie na to, żeby Jej dofinansować
    zachcianki.
    WOJO

  • 27. Data: 2009-05-28 08:22:46
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie ma czego, jestem z niej dumny :)
    > problem w tym, że ja zarabiam w ZŁ a ona w Euro

    Domyślam się więc, że na jakiś czas musieliście się rozstać...
    To niestety jest najbardziej przykry aspekt lepszych zarobków wielu
    małżeństw.
    WOJO

  • 28. Data: 2009-05-28 11:12:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Nie reflektujesz na jego zone ? Stosunek wzrostu do wagi ma calkiem
    > interesujacy ;)

    niee... Narzeczona ma - z całym szacunkiem - lepszy... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 29. Data: 2009-05-28 11:37:45
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > niee... Narzeczona ma - z całym szacunkiem - lepszy... ;-)

    Cudzona zona lepsza niz wlasna nazeczona.Nie znasz tego ?

  • 30. Data: 2009-05-28 11:56:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > niee... Narzeczona ma - z całym szacunkiem - lepszy... ;-)

    Pierściunek Montice dałeś ? Fiufiu :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj