  • 11. Data: 2009-05-27 15:21:38
    Temat: Re: Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 27 Maj, 15:58, Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> wrote:
    > żona zapragnęła PJ na motor. Wszystko było by OK, gdyby nie to że jest
    > dość drobna - 160cm wzrostu i 47kg wagi.
    > I teraz pytanie: czy taka kobietka będzie w stanie nauczyć się jeździć
    > na egzaminacyjnej yamaszce 250ccm i zdać na niej egzamin? Chodzi mi czy
    > taki motor nie będzie dla niej za wysoki (i ciężki)?
    Nie bedzie.
    Do wykonania tych prostych czynnosci jakich ucza na kursie i wymagaja
    na egzaminie, jesli tylko bedzie potrafila opanowac motocykl jako
    narzedzie jezdzace (znaczy nauczy sie jezdzic) to spokojnie sobie ze
    swoimi gabarytami da rade.
    Przynajmniej ja dalam i Sawka tez (choc jest mniejsza ode mnie) i
    jeszcze pare innych kolezanek by sie znalazlo z takimi gabarytami :)
    Wysylaj zone na kurs a potem jeszcze kup jej jakis fajny pasujacy do
    jej gabarytow motocykl ( i tu dopiero zacznie sie zabawa :)
    pozdrawiam
    Mika
    z mietla

  • 12. Data: 2009-05-27 15:31:18
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://allegro.pl/item636951487_ybr_250_ybr250_cena_
    hit_transport_gratis_gwarancja.html
    podjedź na Kijawo obejrzeć i już ;)

    Powodzenia

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 13. Data: 2009-05-27 15:54:47
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Mika pisze:
> [...]
    > swoimi gabarytami da rade.
    > Przynajmniej ja dalam i Sawka tez (choc jest mniejsza ode mnie)

    Nie no, Mika, skoro tak piszesz to moje obawy są rozwiane...szukam jej
    odpowiedniego (czasowo) kursu i wysyłam.....

    > Wysylaj zone na kurs a potem jeszcze kup jej jakis fajny pasujacy do
    > jej gabarytow motocykl ( i tu dopiero zacznie sie zabawa :)

    No właśnie ja myslę że jak zrobi prawko to ona mi dołoży do moto bo na
    razie to ona zarabia ze 3x więcej niż ja :)

    > pozdrawiam
    > Mika
    > z mietla

    pozdrawiam,
    Glexu

  • 14. Data: 2009-05-27 16:08:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > No właśnie ja myslę że jak zrobi prawko to ona mi dołoży do moto bo na
    > razie to ona zarabia ze 3x więcej niż ja :)

    Byś się wstydził...:)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 15. Data: 2009-05-27 16:10:45
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    WOJO pisze:
    > Byś się wstydził...:)
    > Pozdrawiam !
    > WOJO

    Nie ma czego, jestem z niej dumny :)
    problem w tym, że ja zarabiam w ZŁ a ona w Euro

  • 16. Data: 2009-05-27 16:21:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Glexu pisze:

    > Nie no, Mika, skoro tak piszesz to moje obawy są rozwiane...szukam jej
    > odpowiedniego (czasowo) kursu i wysyłam.....

    Sprawdź jeszcze archiwum jeśli chodzi o polecane szkoły. Ja to chodziłem
    do takiej, w której uczyłem się jeździć na dwusuwie a zdawałem na
    4-suwie, czyli nie każda szkoła się nadaje.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2009-05-27 16:47:49
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

  • 18. Data: 2009-05-27 16:50:26
    Od: "Rafał" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glexu <glex[wytnij]u[to]@o2.pl> napisał(a):

    > Może jest tu ktoś ze Szczecina kto dysponuje takim lub podobnym moto by
    > mogła się przymierzyć i podjąć decyzje o kursie? Oferuje w zamian
    > czteropak :)
    >
    > pozdrawiam,
    > Glexu

    Podjedzcie sobie na Kurza do salonu Yamaha/Suzuki MOTO46 i niech sie zona
    przysiadzie chociaz do YBRki to sie przekonacie odrobine.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2009-05-27 17:20:08
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Glexu pisze:
    > Witam,
    >
    > żona zapragnęła PJ na motor. Wszystko było by OK, gdyby nie to że jest
    > dość drobna - 160cm wzrostu i 47kg wagi. Na plus jest to że ma dużo
    > więcej siły niż kobiety o podobnej budowie.

    Moja zona, 160 cm i 50 kg
    http://www.piomay.riders.pl/foto/zzrpyra/imagepages/
    image88.html

    Maly problem w doborze motocykla byl, ale mozna znalezc cos co bedzie
    pasowac :)

    Nie powiem juz nic o takiej pewniej Blondi (kiedys tu piszacej) z Wrocka
    ktora jest jeszcze nizsza a smigala enduro.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 20. Data: 2009-05-27 17:31:37
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Piotr May pisze:

    > Moja zona, 160 cm i 50 kg
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/zzrpyra/imagepages/
    image88.html

    ps: bo temat watku uciekl. PJ i egzamin miala na MZtce, wiec lekko duzo
    bardziej problemowy motorek niz Jamaszka no i troche wyzszy.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl