  • 31. Data: 2009-05-28 12:58:56
    Temat: Re: Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    news:gvl45v$mrb$9@news.onet.pl...
    > IMO dobrze byloby w takim przypadku zaczac od posadzenia jej na jakims
    > motorowerku z klasycznym ukladem motocyklowym biegow, sprzegla i hamulcow
    > i udzielenia chocby i krotkiej "prywatnej lekcji" na jakiejs laczce.

    Hihihihi... ja swoja Dame posadzilem na "dzien dobry" na Mz'cie 250
    (najmniejsze co mialem w garazu:P)... teraz uczy sie na YBR i po godzinie
    stwierdzila, ze ta yamaha to jak rower;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 32. Data: 2009-05-28 13:04:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ivam pisze:

    > po godzinie stwierdzila, ze ta yamaha to jak rower;)

    Znaczy ze jednak kobiety wola wieksze ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 33. Data: 2009-05-28 13:33:14
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > Znaczy ze jednak kobiety wola wieksze ?

    O kufra, oplulem klawiature... nad riposta bede musial pomyslec;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 34. Data: 2009-05-28 14:48:21
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ivam pisze:

    > O kufra, oplulem klawiature... nad riposta bede musial pomyslec;)

    wujka Staszka nie znasz? :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-05-28 14:49:23
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Cudzona zona lepsza niz wlasna nazeczona.Nie znasz tego ?

    znam - byłem zonaty...

    --

    pozdr
    pj

  • 36. Data: 2009-05-28 17:17:06
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Nie reflektujesz na jego zone ? Stosunek wzrostu do wagi ma calkiem
    > interesujacy ;)

    A daj spokoj! Doczytales, ze jest nadprzecietnie silna? Jeszcze yebnie z
    liscia albo walnie jaka piachopiryne. Daj spokoj - male moze byc
    agresywne ;)

  • 37. Data: 2009-05-28 17:19:06
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Ivam napisał(a):

    > Hihihihi... ja swoja Dame posadzilem na "dzien dobry" na Mz'cie 250
    > (najmniejsze co mialem w garazu:P)... teraz uczy sie na YBR i po
    > godzinie stwierdzila, ze ta yamaha to jak rower;)

    Moze byc i MZ - grunt, zeby na spokojnie i bez napinania sie mogla
    usiasc na motocyklu celem oswojenia ze specyfika sterowania (i nie
    chodzi mi o nadawanie kierunku ;)).

  • 38. Data: 2009-05-28 19:51:26
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Maj, 19:17, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > A daj spokoj! Doczytales, ze jest nadprzecietnie silna? Jeszcze yebnie z
    > liscia albo walnie jaka piachopiryne. Daj spokoj - male moze byc
    > agresywne ;)
    Robisz jakies osobiste wycieczki?
    mialam to zignorwac ale nie dalam rady ;P

    ps nie mysle o sobie

    pozdro
    Mika
    z mietla

  • 39. Data: 2009-05-28 20:19:57
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > wujka Staszka nie znasz? :-)

    wujka Staszka vel. "Cieta Riposta"? Znam, ale daleko mam, a darmowe minuty
    mi sie skonczyly;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 40. Data: 2009-05-29 04:36:28
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Mika napisał(a):
    > On 28 Maj, 19:17, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    > Robisz jakies osobiste wycieczki?
    > mialam to zignorwac ale nie dalam rady ;P
    > ps nie mysle o sobie

    A w zyciu! :P
    Zainspirowala mnie wzmianka o nadprzecietnej sile. I tyle. :)