  • Data: 2012-03-01 20:27:47
    Temat: Re: Ko?o dojazdowe w sprayu?
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-01 16:21, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Marcin,
    >
    > Thursday, March 1, 2012, 3:44:50 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Miszczu! Wybacz.

    Pohamuj sarkazm. Chyba zgodzisz się ze mną, że nie jest to zbyt wielka
    sztuka.

    > Są tacy, którzy twierdzą, że całkiem puste przednie koło nie jest
    > wyczuwalne w Polonezie.

    Być może. Widziałem już gości sypiącyc iskrami, gdy jechali na samej
    obręczy.

    > Chyba miałem zepsutego, skoro ledwie byłem w
    > stanie utrzymać kierownicę człapiąc na parking. Ale pozwoliłem sobie
    > na to, bo rozdarłem bok opony na kostce brukowej, która leżała przy
    > krawężniku.

    W polonezie akurat nie przerabiałem.

    > Jesli nie jest zmasakrowana...

    W innym samochodzie rozwalenie boku na kamieniu w czasie jazdy +/- 80
    czuć wyraźnie - dlatego warto kierownicę trzymać obiema rękami..
    natomiast co ciekawe, nadal da się dość sprawnie przejechać jeszcze te
    100-200m aby bezpiecznie zatrzymać. Po takiej jeździe nie było widać
    innych uszkodzeń poza tymi które spowodowały rozwalenie boku opony.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik