-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bok221.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klucze do przewodów hamulcowych
Date: Sun, 14 Apr 2019 12:30:51 +0200
Organization: private
Message-ID: <5712259135$20190414123053@squadack.com>
References: <5c71ed95$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5c72d999$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
<5c72ebe0$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<q53dr3$m8p$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5c785c32$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<q5anrt$i74$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<q5qg36$24p$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<q5qihl$jmt$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<c...@g...com>
<q6nsn3$q5r$1$viktoriu@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: bok221.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="bok221.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.26.221";
logging-data="17625";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Priority: 3 (Normal)
X-Antivirus: AVG (VPS 190414-0, 2019-04-14), Outbound message
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Comment-To: viktorius
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <q6nsn3$q5r$1$viktoriu@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654471
[ ukryj nagłówki ]Hello viktorius,
Monday, March 18, 2019, 11:42:44 AM, you wrote:
>> Mylisz sie i to bardzo. Fabryki zakladaja ze przewody musza sie dac
>> odkrecic. I dlatego opracowaly specjalne klucze do ich odkrecania.
>> Jasli fabryki skrecaly by raz na cale zycie samochodu to smarowali
>> by w nich gwinty jakim spremolitem i by sie nie dalo odkrecic.
>> Stalowe przewody sa cynkowane i maja bardzo dluga zywotnosc. Duzo
>> wieksza niz fabryka nakazuje ich wymiane.
> Nie wiem na jak długo oceniana jest żywotność takiego ocynkowanego
> przewodu, ale sąsiad w kilkuletnim Lanosie zatrzymał się ZA
> skrzyżowaniem, zamiast przed. Akurat wtedy mu się przewód rozszczelnił.
> Na szczęście nie było nikogo na kursie kolizyjnym.
> Inny przypadek, który znam, Ford Fusion, też kilkuletni, do wycieku
> płynu doszło przy wjeżdżaniu do garażu. Niby potencjalnie mniej
> szkodliwy przypadek. Samochód zatrzymał się na stole warsztatowym.
> Prędkość żadna, ale właściciel nie zdążył zaciągnąć ręcznego. Zderzak,
> lampa, maska do wymiany, stół przeżył.
> Skoro producent zaleca wymianę takiego elementu, to ma świadomość że to
> padnie. On jest kryty, "zalecił wymianę", ale do cholery, to nie
> łożysko, że jak padnie, to dojedziesz do warsztatu, albo przynajmniej
> się uda zatrzymać wtedy, gdy chcesz, nie gdy samochód pozwoli. To
> zajebiście ważny element, ważniejszy niż silnik - powinien być wieczny.
Problem w tym, że Polacy jeżdżą samochodami dłużej niż fabryka
zakładała. Mój Lanos (od roku stoi) przejeździł 19 lat i prawie 280
kkm. Gdyby pedalarz nie wbił mu się w przednią szybę - jeździłby
dalej. Przewody hamulcowe wymienione na miedziane parę lat temu.
Po gwałtownym hamowaniu przed automatycznymi światłami (pół sekundy
żółtych, czerwone) na następnym skrzyżowaniu już nie miałem hamulców.
Swoja drogą - gdzie to mityczne działanie dwóch obwodów? Nie
zauważyłem.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.19 08:58 Kris
- 15.04.19 09:31 viktorius
- 15.04.19 10:06 yabba
- 15.04.19 10:58 viktorius
- 15.04.19 14:47 kk
- 15.04.19 15:14 Kris
- 15.04.19 19:03 J.F.
- 25.04.19 18:11 Tom N
- 25.04.19 18:20 J.F.
- 25.04.19 18:32 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior .Net Developer <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-07-18 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-07-18 Warszawa => IT Project Manager (experience with C#) <=