  • Data: 2011-02-22 14:34:55
    Temat: Re: Klimatyzator jako nagrzewnica
    Od: "Robert Wankowski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Konrad Anikiel"

    >Tu pytanie do Roberta: jaki to kociol i jaki wymiennik.

    Piec w ukladzie otwartym. Piec mialowiec. Bez podajnika. Mam dmuchawe,
    sterownik, pompa obiegowa. Moc 35 kW.
    Pomieszczenie warsztatowe do ogrzania to 8 x 6 x 2.7 m.
    Docelowo beda tym piecem ogrzewane jeszcze cztery pomieszczenia. Ale
    mniejsze. W sumie bedzie ponizej 200 m2. Wszedzie chce dac nagrzewnice. Lub
    jezeli sie sprawdzi te klimatyzatory.
    Pomieszczenia sa oddzielone drzwiami. Tak wiec grzanie jedna nagrzewnica nie
    bardzo.
    Trzeba by chyba jakis kanal zrobic. Ale to komplikuje sprawe.

    Teraz chce tylko to jedno pomieszczenie grzac piecem z podlaczonym
    (przerobionym) klimatyzatorem.
    10 kW ma klimatyzator, który moge zastosowac w pomieszczeniu 8 x 6 x 2.7 m.

    Bardzo kiepska izolacja termiczna. Sciany to Siporex, okna jedna szyba.

    Nie wiem co z naczyniem wyrównawczym bo myslalem, zeby ten klimatyzator pod
    sufitem dac. Ale nie ma miejsca wyzej na naczynie. Budynek parterowy. Pewnie
    jakies niskie plaskie trzeba bedzie zrobic.

    Robert