  • 51. Data: 2011-02-26 21:47:04
    Temat: Re: Klimatyzacja - zagadka.
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-26 22:17, Irek N. pisze:

    > Żartujesz, jaką ma temperaturę taka woda?

    To nie kwestia temperatury tylko ilości.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 52. Data: 2011-02-26 21:48:11
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    > Może by więc przy tych wtryskarkach urządić jakie estufo
    > na beczki z trunkiem?

    Przy najbliższej okazji zaproponuję szefostwu :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 53. Data: 2011-02-26 21:54:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Przy najbliższej okazji zaproponuję szefostwu :)

    To ja poproszę należną działkę za pomysł. Przelewem.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2011-02-26 22:07:18
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Przeanalizuj dokładnie o co pytasz. Każdy kto przeczyta Twój tekst
    > zrozumie to,

    Jakoś "każdy" nie miał problemów ;-)

    J.

  • 55. Data: 2011-02-26 22:53:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PeJot,

    Saturday, February 26, 2011, 7:47:31 PM, you wrote:

> [...]
    > kilkudziesięciu wtryskarek przerabiających tworzywo sztuczne. Puścić w
    > kaloryfery da się tylko w zimie a i to w sytuacji gdy plany wysokie. A w

    Ciepła woda użytkowa potrzebna jest przez cały rok. Nie każde ciepło
    odpadowe musi grzać tylko kaloryfery. Łatwiej uzyskać z klimatyzacji
    c.w.u o temperaturze rzędu 45 stopni niż dwustopniowo podgrzewać do
    temperatury wystarczającej dla kaloryferów.

    Uprzedzając: tak, wiem - obecnie, w dobie lepszych grzejników, wystarcza
    45 stopni.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2011-02-27 00:45:09
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakoś "każdy" nie miał problemów ;-)

    Jakoś Cię nie było na poczatku dyskusji, a teraz się wymądrzasz :)

  • 57. Data: 2011-02-27 00:56:15
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie kwestia temperatury tylko ilości.

    Nie ma problemów ani z ilością ani z temperaturą. Najważniejsza jest metoda,
    a te są powszechnie dostępne i nazywają się pompami ciepła.

  • 58. Data: 2011-02-27 07:18:10
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > To ja poproszę należną działkę za pomysł. Przelewem.

    A mi sie bardziej podoba hodowla jedwabnikow, byc eko jest teraz modne
    ;)))))))

    Michal W.

  • 59. Data: 2011-02-27 10:31:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > To nie kwestia temperatury tylko ilości.

    A tak konkretnie, jakie ilości? I jaka temeratura? Albo inaczej
    -- ile kilowatogodzin w tym rozpuszczone?

    --
    Jarek

  • 60. Data: 2011-02-27 10:32:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal W. napisał:

    > A mi sie bardziej podoba hodowla jedwabnikow, byc eko jest teraz modne
    > ;)))))))

    Bez owijania w bawełne powiem, że produkcję tych zwierzątek można
    wykorzystać do izolacji drutu nawojowego.

    --
    Jarek