  • 21. Data: 2014-01-23 16:19:30
    Temat: Re: Klimatyzacja - włączać co pewien czas aby byla ok?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-23, masti <g...@t...hell> wrote:

    > skoro lubisz siedzieć w smrodzie

    To juz wiadomo czemu kon takie bzdury wypisuje, siedzi w domu przy zamknietych
    oknach i brak tlenu utrudnia trzezwe myslenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-01-23 17:13:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Etam - zależy od mieszkania. Ja np. otwieram okna celem przewietrzenia
    > przed spaniem.

    Niektórym do tego służy wentylacja, w tym wymuszona.

  • 23. Data: 2014-01-24 11:19:28
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 17:13:23 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Niektórym do tego służy wentylacja, w tym wymuszona.

    Niestety, w mieszkaniu (4 piętro - ostatnie, blok) wentylacja grawitacyjna
    zupełnie nie spełnia swojej roli - nawet przy otwartych nawietrznikach. :-)

    --
    Franc

  • 24. Data: 2014-01-24 11:59:32
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-24 11:19, Franc pisze:

    > Niestety, w mieszkaniu (4 piętro - ostatnie, blok) wentylacja grawitacyjna
    > zupełnie nie spełnia swojej roli - nawet przy otwartych nawietrznikach. :-)

    Zgadza się. (Wiem coś o tym, serio. I to nie tylko z własnego, a ze
    znacznie szerszego doświadczenia.).
    W takich warunkach bywa, że działa wręcz odwrotnie. Masz w domu przegląd
    co gotują sąsiedzi.
    Na 4p pozostaje niestety wbudować w okno (najlepiej kuchni, bo łazienki
    raczej bez okien) wentylator elektryczny.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 25. Data: 2014-01-25 09:19:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Niestety, w mieszkaniu (4 piętro - ostatnie, blok) wentylacja grawitacyjna
    > zupełnie nie spełnia swojej roli - nawet przy otwartych nawietrznikach.
    > :-)

    Jak mocniej pogrzejesz, to będzie spełniać.
    Albo reklamuj.

  • 26. Data: 2014-01-29 21:47:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 21 Jan 2014 21:55:29 +0000, Martin Fox <f...@f...com.pl>
    wrote:

    >Ja wiem że jak miałem malucha to się tak jeździło... ale to było naprawdę
    >dawno temu :)

    W maluchu to z miejsca kierowcy można było bez wysiłku przetrzeć
    wszystkie szyby :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280