  • 21. Data: 2011-05-14 17:05:27
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-05-14 16:23, Pszemol pisze:
    > Kurde, mój odkurzacz nie śmierdzi :-)) Może dlatego że toreb nie ma.

    to jest zapach powietrza jak pracuje na obiegu (przypomina zatkany
    odkurzac - z workiem :)

    nawet jak wymienilem filtr to capilo ale wtedy nie odgrzybialem

    gregor

  • 22. Data: 2011-05-14 21:42:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    http://www.cbc.com.pl/cbc/klimatyzacja.html

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2011-05-15 01:11:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > http://www.cbc.com.pl/cbc/klimatyzacja.html

    Piszą bzdury. Powtarzają za kimś bezmyślnie tak jak Ty teraz powtarzasz...
    Albo sobie zaniżają poprzeczkę w kwestii tego co to znaczy dobrze
    naprawiona i szczelna klima... Jeśli klientom taką chałę wciskają to tylko
    można współczuć.

    Gdyby prawdą było że w całkowicie szczelnej klimie 15% czynnika
    dyfundowało przez gumę to bez doładowywania klima przestałby
    działać po 2-3 latach. Tymczasem nikt normalny co roku klimy nie ładuje.
    Ja mam Hondę rocznik 2004 i nic nie ładowałem od 2007 roku gdy ją
    kupiłem. Już 4 rok i klima działa jak ta lala.
    Tyle to może wyciekać z rozszczelnionej klimy po jakiejś kolizji
    i deformacji rurek czy niefachowej wymianie elementów i np. użyciu
    starych o-ringów.

  • 24. Data: 2011-05-15 01:19:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > http://www.cbc.com.pl/cbc/klimatyzacja.html

    Napędzają sobie klientów :

    Ja Ci powiem tak - jeśli ktoś Ci powie że potrzebujesz otwierać sprawną,
    szczelną klimę tylko z tego powodu że minęło 5 lat od zamontowania
    osuszacza i trzeba go wymienić to ten ktoś jest kompletnym idiotą
    i nie pozwoliłbym mu dotykać się do mojego samochodu...
    Co za poroniony pomysł!!! Rozumiem te dwa pierwsze przypadki, ale
    z osuszaczem NIC SIĘ NIE DZIEJE w szczelnej klimie! Bo nie może się
    dziać! Wody nie ma bo się tam nie mogła dostać skoro klima szczelna.
    Panowie z CBC chyba sobie jaja robią pisząc takie bzdety na www...

  • 25. Data: 2011-05-16 10:05:06
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Pszemol pisze:

    > Co to za auto, ile ma lat i czemu trzeba odgrzybiać? Śmierdzi coś?

    A Ty zęby myjesz tylko jak je czymś ubabrasz?

    --
    Piotr Czyż

  • 26. Data: 2011-05-16 14:13:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiotrCzyż" <i...@i...com> wrote in message

    > A Ty zęby myjesz tylko jak je czymś ubabrasz?

    W tym rzecz właśnie, że zęby paprasz kilka razy dziennie...
    A w klimie, jak filtry sumiennie zmieniasz, to kanały
    wentylacyjne powinny być czyste, bez kurzu i grzyb nie
    miałby na czym rosnąć...

  • 27. Data: 2011-05-16 15:01:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > 3.Ponieważ _wnętrze_ od _zewnątrz_ oddziela zawsze jakaś bariera nieistotna jest
    kolejność wykonywania czynności.

    Albo: to tak jakby kolega się pytał, czy ma zatankować paliwo przed czy po umyciu
    karoserii... ;)

  • 28. Data: 2011-05-16 15:22:55
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Witkowski"

    > Albo: to tak jakby kolega się pytał, czy ma zatankować paliwo przed
    > czy po umyciu karoserii... ;)

    Oczywiście _przed_. Ja zawsze upypram ropskiem wlew ;-)

  • 29. Data: 2011-05-16 15:25:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    > Albo: to tak jakby kolega się pytał, czy ma zatankować paliwo przed czy po
    > umyciu karoserii... ;)

    Zły przykład, bo ja zawsze tankuję przed umyciem :-)
    I to z dwu powodów: raz że mógłbym sobie czystą karoserię
    pochlapać kapiącym pistoletem benzyną a dwa że przed myciem
    na stacji zwykle myję szyby pod wycieraczkami i lampy, bo
    myjnia często tych rzeczy nie domywa dokładnie :-))))

  • 30. Data: 2011-05-16 15:39:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-16 15:25, Pszemol pisze:
    > "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    >
    > Zły przykład, bo ja zawsze tankuję przed umyciem :-)
    > I to z dwu powodów: raz że mógłbym sobie czystą karoserię
    > pochlapać kapiącym pistoletem benzyną

    Tak to jest, jak się nie ma nawyku strzepnięcia przed zapięciem rozp... znaczy,
    klapki! :)