  • 81. Data: 2011-05-29 20:56:15
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 28 Maj, 05:51, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Być może zmienię zdanie jak przytoczysz listę aut sprzedawanych
    > fabrycznie z klimą bez filtra - jak tego nie zrobisz to zdania nie zmienię.

    Jakoś specjalnie mi na Twojej zmianie zdania nie zależy fantasto ale
    lista Ci "sama" rośnie (tak przy okazji) w innym poście. Tam co
    wypisujesz o "trywialności wymiany filtra". Najbardziej trywialna to
    chyba jest wirtualna wymiana - tam gdzie filtra wcale nie ma - zgadza
    się?

  • 82. Data: 2011-05-30 15:20:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > wypisujesz o "trywialności wymiany filtra". Najbardziej trywialna to
    > chyba jest wirtualna wymiana - tam gdzie filtra wcale nie ma - zgadza

    Masz urojenia.