  • 11. Data: 2011-05-14 06:36:46
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-13 23:31, Pszemol pisze:

    > Robson - nie chodzi o teleportację tylko o nieszczelności w systemie.

    Przeczytaj watek od poczatku! pablo eldiablo twierdzi, ze z jego klimy
    ma rocznie uciekac 10-15% czynnika i juz, ja twierdze, ze jest dziura.

  • 12. Data: 2011-05-14 06:39:32
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-13 23:32, Pszemol pisze:

    > Ale on się nie pytał czy uszczelniać trzeba przed czy po ładowaniu
    > klimy... :-) Przeczytaj uważnie pytanie jeszcze raz :-)

    Nie pij tyle, alkohol wplywa na rozumienie czytanego tekstu.

  • 13. Data: 2011-05-14 10:55:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "greqq"

    >Witam, pytanko czy wymianę filtru kabinowego i ozonowanie powinno
    >wykonać się po napełnieniu klimatyzacji czy jest to nieistotne w
    >jakiej kolejności?

    Żebyś to zrozumiał napiszę tak:

    1. Napełnianie klimatyzacji powoduje dodanie czynnika roboczego
    _wewnątrz_ układu klimatyzacji
    2.Ozonowanie i wymiana filtra to niejako głaskanie układu _od zewnątrz_
    3.Ponieważ _wnętrze_ od _zewnątrz_ oddziela zawsze jakaś bariera
    nieistotna jest kolejność wykonywania czynności.

  • 14. Data: 2011-05-14 13:08:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:iql0su$psk$1@news.onet.pl...

    > Przeczytaj watek od poczatku! pablo eldiablo twierdzi, ze z jego klimy ma
    > rocznie uciekac 10-15% czynnika i juz, ja twierdze, ze jest dziura.

    Przeczytaj wątek od początku! Ja też twierdzę że ubytek 10% nie jest
    normalny tylko świadczy o dziurze.

  • 15. Data: 2011-05-14 13:11:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:iql124$psk$2@news.onet.pl...

    > Nie pij tyle, alkohol wplywa na rozumienie czytanego tekstu.

    A przeczytałeś już jeszcze raz o co pytał?

  • 16. Data: 2011-05-14 14:23:34
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Przeczytaj wątek od początku! Ja też twierdzę że ubytek 10% nie jest
    > normalny tylko świadczy o dziurze.

    Cool! mamy konsensus! ale i tak mnie zastanawia, gdzie sie podziewa owe
    10% jesli nie ma dziury... ;)

  • 17. Data: 2011-05-14 14:25:06
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Teraz już wiesz czemu to co napisałeś nie miało sensu? :-)

    Znaczy, filtr przed ozonowanie po? ;)

  • 18. Data: 2011-05-14 15:40:09
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-05-13 23:32, Pszemol pisze:
    > Co to za auto, ile ma lat i czemu trzeba odgrzybiać? Śmierdzi coś?

    Rover 420 Si z 1997 smierdzi odkurzaczem jak wlacze obieg nie wiem czy
    odgrzybianie cos pomoze ale daje tam odkurzaczem ...

    gregor

  • 19. Data: 2011-05-14 16:23:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gregor" <g...@s...pl> wrote in message

    > Rover 420 Si z 1997 smierdzi odkurzaczem jak wlacze obieg nie
    > wiem czy odgrzybianie cos pomoze ale daje tam odkurzaczem ...

    Kurde, mój odkurzacz nie śmierdzi :-)) Może dlatego że toreb nie ma.

  • 20. Data: 2011-05-14 16:24:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:iqlsb3$acl$2@news.onet.pl...

    > Znaczy, filtr przed ozonowanie po? ;)

    Pytanie brzmiało czy "filtr i ozonowanie" przed lub po ładowaniu.
    Prawidłową odpowiedź podał Przemek Czaja, że nie ma to znaczenia.