-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klimatyzacja - pytanie
Date: Wed, 18 May 2011 12:38:08 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 54
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <4...@v...googlegroups.com>
<iqinnp$3o9$1@news.onet.pl> <iqiu8a$kli$1@inews.gazeta.pl>
<iqk0u2$kas$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<iql0su$psk$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<iqls86$acl$1@news.onet.pl> <iqmlv7$hcm$1@news.dialog.net.pl>
<9...@c...googlegroups.com>
<i...@p...onet.pl>
<b...@d...googlegroups.com>
<i...@p...onet.pl>
<8...@q...googlegroups.com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-99-139-125-119.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1305740365 30429 99.139.125.119 (18 May 2011 17:39:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 May 2011 17:39:25 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <8...@q...googlegroups.com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369188
[ ukryj nagłówki ]"kkk" <m...@g...com> wrote in message
news:8068efa6-102f-476c-b374-e070a02345f7@q32g2000yq
n.googlegroups.com...
> On 18 Maj, 16:00, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
>
>> Zgadza się - więc jak ktoś lekką ręką toleruje ubytek 15% i się tym
>> nie przejmuje myśląc że tak ma być "bo dyfuzja" to się okłamuje...
>> Ma nieszczelność na złączach lub małe pęknięcie rurki aluminiowej
>> i dlatego mu aż tyle gazu uchodzi. Zwłaszcza jak ktoś ma auta powypadkowe
>> to takie duże ubytki oznaczają naruszenie szczelności zestawu a nie żadną
>> dyfuzję. Wiele osób nie rozumie że auto z takim ubytkiem nie przeszłoby
>> testu próżniowego - pompa próżniowa nie dałaby razy ściągnąć ciśnienia
>> do tych 100-200 mikronów.
>
> No i tutaj się znowu bardzo mylisz PRAKTYCZNIE :)
> Oczywiście, że zwykle przy ubytku ~10-15%/rok auto
> przejdzie próbę na podciśnieniu.
Nie ma takiej możliwości.
> Ciśnieniowa próba też nie zawsze przyniesie rezultat
> przy takim ubytku (zależy od wartości ciśnienia i czasu).
> Stąd takie ubytki są dopuszczalne.
Nie u mnie w moich samochodach :-)
> Mało tego, ciekawe co byś powiedział na szczelny układ,
> który przejdzie próbę ciśnieniową, a podciśnieniowej
> nie? Pewnie nie wiele - bo to taki przykład _praktyczny_ .
Ależ nie ma dla mnie w takim przypadku nic dziwnego...
Przecież różne są nieszczelności - jedne się otwierają
pod ciśnieniem, inne się otwierają przy podciśnieniu...
Nie widzę tu żadnej kolizji praktyki z teorią.
> Co do powyższego o czym piszesz i próbujesz udowodnić to swoje
> zdanie napisałem, bez sensu pisać więcej bo widzę, że Cię i tak "nie
> przegadam".
Przegadaj mnie pokazując mi przykład samochodu
wyprodukowanego po >>2000 roku z fabryczną klimą
co nie ma filtra kabinowego. Na co czekasz?
> Co do zużycia oleju w sprawnym aucie wyjeżdżającym z
> fabryki to proponuje poczytać choćby instrukcję do Astry II
> - możesz się zdziwić. (taki pierwszy z brzegu przykład).
Nie mówię o pierwszych paruset km gdzie auto się dociera.
> Generalnie jak dla
> mnie to w tym temacie sam mocno fantazjujesz i piszesz teoretycznie -
> do praktyki przy auto-klimatyzacji ma się to nijak. Pozdrawiam
Czekam na listę aut bez filtra!
Ty mi udowodnij ze nie fantazjujesz... :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.11 10:13 Przemysław Czaja
- 19.05.11 10:41 kkk
- 19.05.11 10:56 Jakub Witkowski
- 19.05.11 10:58 Jakub Witkowski
- 19.05.11 11:21 Przemysław Czaja
- 19.05.11 12:09 kkk
- 19.05.11 12:10 kkk
- 19.05.11 14:44 Pszemol
- 19.05.11 14:43 Pszemol
- 19.05.11 14:41 Pszemol
- 19.05.11 15:32 Pszemol
- 19.05.11 15:40 Pszemol
- 22.05.11 23:02 kkk
- 22.05.11 23:10 kkk
- 23.05.11 13:50 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=