-
Data: 2011-05-18 19:38:08
Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"kkk" <m...@g...com> wrote in message
news:8068efa6-102f-476c-b374-e070a02345f7@q32g2000yq
n.googlegroups.com...
> On 18 Maj, 16:00, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
>
>> Zgadza się - więc jak ktoś lekką ręką toleruje ubytek 15% i się tym
>> nie przejmuje myśląc że tak ma być "bo dyfuzja" to się okłamuje...
>> Ma nieszczelność na złączach lub małe pęknięcie rurki aluminiowej
>> i dlatego mu aż tyle gazu uchodzi. Zwłaszcza jak ktoś ma auta powypadkowe
>> to takie duże ubytki oznaczają naruszenie szczelności zestawu a nie żadną
>> dyfuzję. Wiele osób nie rozumie że auto z takim ubytkiem nie przeszłoby
>> testu próżniowego - pompa próżniowa nie dałaby razy ściągnąć ciśnienia
>> do tych 100-200 mikronów.
>
> No i tutaj się znowu bardzo mylisz PRAKTYCZNIE :)
> Oczywiście, że zwykle przy ubytku ~10-15%/rok auto
> przejdzie próbę na podciśnieniu.
Nie ma takiej możliwości.
> Ciśnieniowa próba też nie zawsze przyniesie rezultat
> przy takim ubytku (zależy od wartości ciśnienia i czasu).
> Stąd takie ubytki są dopuszczalne.
Nie u mnie w moich samochodach :-)
> Mało tego, ciekawe co byś powiedział na szczelny układ,
> który przejdzie próbę ciśnieniową, a podciśnieniowej
> nie? Pewnie nie wiele - bo to taki przykład _praktyczny_ .
Ależ nie ma dla mnie w takim przypadku nic dziwnego...
Przecież różne są nieszczelności - jedne się otwierają
pod ciśnieniem, inne się otwierają przy podciśnieniu...
Nie widzę tu żadnej kolizji praktyki z teorią.
> Co do powyższego o czym piszesz i próbujesz udowodnić to swoje
> zdanie napisałem, bez sensu pisać więcej bo widzę, że Cię i tak "nie
> przegadam".
Przegadaj mnie pokazując mi przykład samochodu
wyprodukowanego po >>2000 roku z fabryczną klimą
co nie ma filtra kabinowego. Na co czekasz?
> Co do zużycia oleju w sprawnym aucie wyjeżdżającym z
> fabryki to proponuje poczytać choćby instrukcję do Astry II
> - możesz się zdziwić. (taki pierwszy z brzegu przykład).
Nie mówię o pierwszych paruset km gdzie auto się dociera.
> Generalnie jak dla
> mnie to w tym temacie sam mocno fantazjujesz i piszesz teoretycznie -
> do praktyki przy auto-klimatyzacji ma się to nijak. Pozdrawiam
Czekam na listę aut bez filtra!
Ty mi udowodnij ze nie fantazjujesz... :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.11 10:13 Przemysław Czaja
- 19.05.11 10:41 kkk
- 19.05.11 10:56 Jakub Witkowski
- 19.05.11 10:58 Jakub Witkowski
- 19.05.11 11:21 Przemysław Czaja
- 19.05.11 12:09 kkk
- 19.05.11 12:10 kkk
- 19.05.11 14:44 Pszemol
- 19.05.11 14:43 Pszemol
- 19.05.11 14:41 Pszemol
- 19.05.11 15:32 Pszemol
- 19.05.11 15:40 Pszemol
- 22.05.11 23:02 kkk
- 22.05.11 23:10 kkk
- 23.05.11 13:50 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security