eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja - pytanieRe: Klimatyzacja - pytanie
  • Data: 2011-05-18 19:38:08
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    news:8068efa6-102f-476c-b374-e070a02345f7@q32g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > On 18 Maj, 16:00, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    >
    >> Zgadza się - więc jak ktoś lekką ręką toleruje ubytek 15% i się tym
    >> nie przejmuje myśląc że tak ma być "bo dyfuzja" to się okłamuje...
    >> Ma nieszczelność na złączach lub małe pęknięcie rurki aluminiowej
    >> i dlatego mu aż tyle gazu uchodzi. Zwłaszcza jak ktoś ma auta powypadkowe
    >> to takie duże ubytki oznaczają naruszenie szczelności zestawu a nie żadną
    >> dyfuzję. Wiele osób nie rozumie że auto z takim ubytkiem nie przeszłoby
    >> testu próżniowego - pompa próżniowa nie dałaby razy ściągnąć ciśnienia
    >> do tych 100-200 mikronów.
    >
    > No i tutaj się znowu bardzo mylisz PRAKTYCZNIE :)
    > Oczywiście, że zwykle przy ubytku ~10-15%/rok auto
    > przejdzie próbę na podciśnieniu.

    Nie ma takiej możliwości.

    > Ciśnieniowa próba też nie zawsze przyniesie rezultat
    > przy takim ubytku (zależy od wartości ciśnienia i czasu).
    > Stąd takie ubytki są dopuszczalne.

    Nie u mnie w moich samochodach :-)

    > Mało tego, ciekawe co byś powiedział na szczelny układ,
    > który przejdzie próbę ciśnieniową, a podciśnieniowej
    > nie? Pewnie nie wiele - bo to taki przykład _praktyczny_ .

    Ależ nie ma dla mnie w takim przypadku nic dziwnego...
    Przecież różne są nieszczelności - jedne się otwierają
    pod ciśnieniem, inne się otwierają przy podciśnieniu...
    Nie widzę tu żadnej kolizji praktyki z teorią.

    > Co do powyższego o czym piszesz i próbujesz udowodnić to swoje
    > zdanie napisałem, bez sensu pisać więcej bo widzę, że Cię i tak "nie
    > przegadam".

    Przegadaj mnie pokazując mi przykład samochodu
    wyprodukowanego po >>2000 roku z fabryczną klimą
    co nie ma filtra kabinowego. Na co czekasz?

    > Co do zużycia oleju w sprawnym aucie wyjeżdżającym z
    > fabryki to proponuje poczytać choćby instrukcję do Astry II
    > - możesz się zdziwić. (taki pierwszy z brzegu przykład).

    Nie mówię o pierwszych paruset km gdzie auto się dociera.

    > Generalnie jak dla
    > mnie to w tym temacie sam mocno fantazjujesz i piszesz teoretycznie -
    > do praktyki przy auto-klimatyzacji ma się to nijak. Pozdrawiam

    Czekam na listę aut bez filtra!
    Ty mi udowodnij ze nie fantazjujesz... :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: