  • Data: 2011-05-19 15:32:46
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    news:987768a5-e484-4743-b70e-e88910c60df1@x6g2000yqj
    .googlegroups.com...

    > "Generalnie" nie jestem pewien czy umiesz czytać ze zrozumieniem?
    > Pytanie było o fabryczne bez filtra - jak wytniesz dziurę nożem i
    > założysz filtr to nadal auto pozostaje "fabrycznie bez filtra"

    Nie jestem pewny czego tutaj nie rozumiesz...
    Fabryka przygotowała auto do sprzedaży z klimą i bez klimy.
    Dla aut z klimą przewidziała miejsce na filtr, które jest zaślepione
    w autach bez klimy. Czy można to jakoś prościej Ci wytłumaczyć?

    Miałeś udowodnić że sprzedawano gdzieś po 2000 roku auta z klimą
    bez filtra. Czy potrafisz to udowodnić czy uznajemy że fantazjowałeś?