  • Data: 2011-05-23 13:50:26
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    news:982488e8-a592-4821-8ebb-a1998c32dd81@j2g2000yqb
    .googlegroups.com...

    > Nie wiem jak ja mogę prościej tłumaczyć bo chyba prościej to już nie
    > da rady........
    > Chciałeś przykład - dostałeś go. Nie wiesz co to znaczy opcja? - opcja
    > to np lakier metalik czy skórzana kierownica...

    Nie dostałem przykładu na auto fabrycznie wyposażone w klimę bez
    filtra. To, że filtr sam w sobie jest opcją jest tylko Twoim wymysłem.
    On był instalowany gdy klient wybrał opcję klimy.

    > Naprawdę nie potrafisz zrozumieć, że auto które podałem za przykład
    > wychodziło fabrycznie wyposażone w klimatyzacje a w filtr pp już nie?

    Nie, nie potrafię zrozumieć. Na razie wiemy tylko tyle, że filtr w aucie
    bez klimy i bez filtra mógł być zainstalowany bo było na niego miejsce.
    Nic więcej nie udowodniłeś...

    > No patrz: minuta i potrafisz wymyślić historyjkę jak to Subaru
    > sprzedawało auta, piękne - na tej zasadzie "udowodnisz" wszystko.

    Na razie to Ty wymyślasz historyjki jak to Subaru sprzedaje
    auta z klimą bez filtra... Niestety ta historyjka jest tylko bajeczką.