eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Mon, 26 Oct 2009 16:50:02 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <hc4f4k$amo$1@news.interia.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hc21s6$co0$1@achot.icm.edu.pl> <hc2542$ekr$1@news.dialog.net.pl>
    <hc283f$kgg$1@achot.icm.edu.pl> <hc3l18$8if$3@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1256570836 10968 85.198.212.230 (26 Oct 2009 15:27:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2009 15:27:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hc3l18$8if$3@news.dialog.net.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    X-Authenticated-User: twitek % poczta+fm
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983306
    [ ukryj nagłówki ]


    >>> Odwrotnie.
    >>> Jeśli sprzedawca nie chce mieć reklamacji, niech handluje towarem
    >>> odpowiedniej klasy.
    użyłeś słowa "klasy" są towary kalsy 1, kalsy 2 kalsy3. NIe istnieją
    towary idealne. mogą być tylko przyrządy zbyt małej dokładności zeby
    stwierdzic ze towar ma błąd. Tak wiec ustalamy jakość towarów tak, aby
    wiekszość klientów była zadowolona. tego sie sprzedaje 90% pozostałe 10
    % to odrzuty które i tak sie sprzedadzą na allegro, albo sprzęt super
    hiper profesjonalny, za którzy płacisz krocie.
    >>
    >> sprzedawca ma dupochron w postaci specyfikacji technicznej produktu.
    >> jak klient nie przeczyta co kupuje, to jego problem.
    >>
    >
    > A jeśli jej nie ma a sprzedawca zasłania się tą normą?

    W normalnych, nie "sztucznie sterowanych umowach" jest tak, ze jeśli
    TOBIE sie coś nie podoba to w TWOIM interesie jest dochodzenie
    prawdy/sprawiedliwości i TOBIE zależy zeby nie zostać "wyruchanym od
    tyłu". wiec pytanie : jak sprzedawca udowodni ze mnie nie wyruchał, jest
    moze sensowne ale trochę naiwne. Jeśli TY udowodnisz chociaż cień
    oszustwa, chociaż zatajenie prawdy, minimalne utrudnianie dostępu do
    dokumentacji technicznej, to sprzedawca powienien surowo odpowiadać za
    przewinienie. jednak jeśli kupisz towar, nie zadając ani jednego pytania
    - to masz problem. Poprostu nie zawarłeś umowy która Cie chroni.
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: