eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-26 21:35:40
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 26 Oct 2009 14:47:18 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    >J.F. wrote:
    >> a probowal ktos niezgodnosci po 12 miesiacach ? Co oni na to ?
    >> Bo tu jest pies pogrzebany - przepisy sa bardzo nieprecyzyjne.
    >> No chyba ze sa, i za zadne awarie sprzedawca nie odpowiada :-)
    >
    >ZNany mi jest (ze słyszenia) przypadek, gdy po reklamacji złożonej przed
    >upływem 24 miesięcy od sprzedaży, sprzwdawca odpowiedział, że odrzuca,
    >bo minęło 6 miesięcy i to w zasadzie jest jedyny powód nieuznania
    >reklamacji. Kupujący oczywiście opisał w swoim piśmie powody reklamacji,
    >więc sąd miał ubaw, czytając, a później słuchając wyjaśnień sprzedawcy.

    Ale znow - czy to byla awaria, czy inna niezgodnosc ?
    I co by bylo gdyby sprzedawca odrzucil gdyz zgodnie z oswiadczeniem
    klienta towar dzialal dobrze, a wiec wydano mu sprawny.

    Ech, ja ja nie cierpie takich przepisow. Czytasz, czytasz i nie
    wiadomo o co chodzi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: