eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-25 19:14:48
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pete wrote:

    > W dniu 25.10.09 18:28, Paweł pisze:
    >> Pete wrote:
    >>
    >>> Po pierwsze: nic mnie nie obchodzą normy, jakie sobie ustalają
    >>> producenci paneli LCD. Ja mam mieć sprawny panel. Podczas zakupu nie
    >>> podpisujesz chyba umowy na ilość martwych pikseli?
    >>
    >> w sklepie kupujesz panel *okreslonej* klasy wg. normy ISO-13406-2
    >> http://www.lcd4you.pl/norma_iso_134062.php
    >
    > I sprzedawca ma to na piśmie, że poinformował mnie o tym przed zakupem?

    taka informacja powinna byc w specyfikacji technicznej dolaczonej
    do produktu, z ktora mozesz sie zapoznac przed zakupem panelu lcd.

    >>> jeden zepsuty subpiksel oznacza niesprawny wyświetlacz.
    >>
    >> tylko w panelach okreslonej klasy. chcesz miec gwarancje
    >> braku martwych pikseli, to kup panel odpowiedniej klasy
    >> za odpowiednie pieniadze.
    >
    > Odwrotnie.
    > Jeśli sprzedawca nie chce mieć reklamacji, niech handluje towarem
    > odpowiedniej klasy.

    sprzedawca ma dupochron w postaci specyfikacji technicznej produktu.
    jak klient nie przeczyta co kupuje, to jego problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: