eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.icm.edu
    .pl!not-for-mail
    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Followup-To: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 25 Oct 2009 20:14:48 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <hc283f$kgg$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hc21s6$co0$1@achot.icm.edu.pl> <hc2542$ekr$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079245062.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1256498095 21008 89.79.245.62 (25 Oct 2009 19:14:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2009 19:14:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/4.3.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983241
    [ ukryj nagłówki ]

    Pete wrote:

    > W dniu 25.10.09 18:28, Paweł pisze:
    >> Pete wrote:
    >>
    >>> Po pierwsze: nic mnie nie obchodzą normy, jakie sobie ustalają
    >>> producenci paneli LCD. Ja mam mieć sprawny panel. Podczas zakupu nie
    >>> podpisujesz chyba umowy na ilość martwych pikseli?
    >>
    >> w sklepie kupujesz panel *okreslonej* klasy wg. normy ISO-13406-2
    >> http://www.lcd4you.pl/norma_iso_134062.php
    >
    > I sprzedawca ma to na piśmie, że poinformował mnie o tym przed zakupem?

    taka informacja powinna byc w specyfikacji technicznej dolaczonej
    do produktu, z ktora mozesz sie zapoznac przed zakupem panelu lcd.

    >>> jeden zepsuty subpiksel oznacza niesprawny wyświetlacz.
    >>
    >> tylko w panelach okreslonej klasy. chcesz miec gwarancje
    >> braku martwych pikseli, to kup panel odpowiedniej klasy
    >> za odpowiednie pieniadze.
    >
    > Odwrotnie.
    > Jeśli sprzedawca nie chce mieć reklamacji, niech handluje towarem
    > odpowiedniej klasy.

    sprzedawca ma dupochron w postaci specyfikacji technicznej produktu.
    jak klient nie przeczyta co kupuje, to jego problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: