eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sun, 25 Oct 2009 11:17:19 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 46
    Message-ID: <hc18it$v31$1@news.dialog.net.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <hbvqh1$irp$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-153-76.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1256465821 31841 78.8.153.76 (25 Oct 2009 10:17:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2009 10:17:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X 10.4; pl-PL; rv:1.9.3a1pre)
    Gecko/20090908 Shredder/3.1a1pre
    In-Reply-To: <hbvqh1$irp$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983196
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.10.09 23:33, ToMasz pisze:
    >
    >>> Ale czy Ci się podoba czy nie, normy Cię obowiązują. Może Ci się to nie
    >>> podobać ( i masz rację! ) ale taka jest norma
    >>
    >> W d... mam ichnie normy.
    > skoro sie z nimi zapoznajesz ( lub rezygnujesz z tego przywileju) w
    > momencie zakupu to mozesz mieć. On Cie też bedą mieli w d... w obliczu
    > prawa.

    Jakiego prawa? Dawaj cytat.
    Mnie chroni ustawa. Co sprzedawca ma na swoją obronę?

    >
    >> Jeśli Ci sprzedadzą samochód i w swojej normie napiszą, że w trakcie
    >> gwarancji może się zepsuć 1% części?
    > No to co? taka jest gwarancja i tyle. to jednostronna dobrowolna
    > deklaracja producenta, która z jednej strony daje Ci pewne prawa, z
    > drugiej strony jest również rodzajem umowy, którą dostajesz do reki.
    > Udowodnisz ze sprzedawca powiedział co innego niż jest w gwarancji?
    > jeśli tak - to wygrałeś. jeśli nie.. masz problem.

    Coś ci się pop.....

    Rozmawiamy nie o gwarancji a o zgodności towaru z umową.
    I sprzedawca nie może jednostronnie ograniczyć praw gwarantowanych
    dokumentem wyższym rangą.
    No, chyba że pisemnie z tych praw zrezygnujesz...
    >
    >> Normy producentów nie dotyczą konsumentów, choć producenci bardzo
    >> usilnie propagują tezę, że te normy obowiązują klientów.
    > WOW tego nie syszałem. masz jakieś potwierdzenie tego co napisałeś? tzn
    > załóżmy: jeśli zgodnie z normą 30cm linijka ma mieć 30cm +/- 0.00001cm
    > to skoro normy nie dotyczą konsumentów to:
    > a linijka moze mieć 31cm
    > b linijka ma 30.00001cm i mają ją wymienić na lepszą?

    Jeśli dokładność linijki zmieni się w czasie - to jak najbardziej możesz
    ją reklamować.

    Ja kupuję aparat ze wszystkimi świecącymi pikselami i tak ma być do
    końca okresu za jaki odpowiada sprzedawca/gwarant.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: