eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-25 09:51:15
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "JohnyK" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ea5a57a3-6407-4cfa-85bf-144f977d7166@e34g2000vb
    m.googlegroups.com...
    On 24 Paź, 17:40, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Tomaszek pisze:
    >

    > Oczywiście że jest. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    > jest zawierana na określony czas i wcześniejsze jej rozwiązanie jest
    > zagrożone karą. Wysokość tej kary nie może być wyższa niż wysokość
    > przyznanej abonentowi ulgi, zatem przyznana ulga (jako różnica pomiędzy
    > ceną rynkową, a ceną sprzedaży telefonu) powinna być podana w treści
    > umowy.

    Telefon nie jest częścią umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych. Niegdyś był (vide CENTERTEL) ale w tej chwili nie
    jest . Na telefon zawierana jest umowa kupna-sprzedaży.

    I to do tej umowy odnosi się ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej.

    -----------------------------

    I odpowiedzialność opa jest do wysokości wartości faktury - często 1 pln.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: