eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Wed, 28 Oct 2009 09:22:32 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <hc8v2l$rev$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl> <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl>
    <hc1g7k$3ea$1@news.dialog.net.pl>
    <p...@l...org.pl> <hc1med$mk8$1@news.onet.pl>
    <f...@4...com>
    <hc3neg$bnq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    <hc3uil$i9s$1@inews.gazeta.pl> <hc4rn1$vdl$1@news.dialog.net.pl>
    <u...@4...com>
    <hc67uk$lvm$2@news.dialog.net.pl> <hc75dj$ssq$1@news.interia.pl>
    <h...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: aaim83.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1256718230 28127 83.4.220.83 (28 Oct 2009
    08:23:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2009 08:23:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 091027-0, 2009-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983445
    [ ukryj nagłówki ]



    >>> Nic nie wiem o gwarancji, bo wszelkie świstki mi poginęły.
    >>GÓWNO PRAWDA. PRzepaszam za tak drastyczne stwierdzenie ale przepisy
    >>handlowe są takie, ze NIE mozesz mieć na sklepie towaru który spadł z
    >>kosmosu. MUSISZ zajmować sie gwarancją "rękojmią" towaru który wraca do
    >>CIebie z paragonem/fakturą. Za żadne skarby świata (wyłączając naprawy
    >>gwarancyjne na mocy innych umów) żaden handlowiec nie weźmie "wiertarki"
    >>na stan bez dokumentów. Dlaczego? bo przędej czy póżniej ta wiertarka
    >>pojawi mu sie na półce naprawiona. Wtedy wpadnie kontrola i masz jeden
    >>towar za dużo wiesz jakie kary sa za to?
    >
    > Nie przesadzaj. Klient przynosi, spisujecie stosowny papier i masz
    > dokument na towar.
    > Oczywiscie przy zyczliwym podejsciu sprzedawcy, bo zazwyczaj to bedzie
    > "reklamacji bez paragonu nie uwzglednia sie". Ani gwarancji bez karty.

    No i to jest kwintesencja tej debaty. :)))) Dla własnej wygody nie ma się co
    robić dobrym przyjmując towar bez paragonu/gwarancji bo w przypadku korekty
    zostaje się z problemem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.10.09 08:28 BaX
  • 28.10.09 08:34 BaX
  • 28.10.09 08:33 Pete
  • 28.10.09 09:11 BaX
  • 28.10.09 16:53 ToMasz
  • 28.10.09 17:05 ToMasz
  • 28.10.09 20:37 Pete
  • 28.10.09 20:44 Pete
  • 28.10.09 20:46 Pete
  • 29.10.09 09:10 BaX
  • 29.10.09 09:19 BaX
  • 29.10.09 20:38 J.F.
  • 29.10.09 20:37 J.F.
  • 30.10.09 07:24 Pete
  • 30.10.09 07:34 Pete

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: