  • Data: 2009-10-26 09:45:16
    Temat: Re: Klient to by kiedy pan.... ( felieton )
    Od: tomekjot <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Paź, 09:58, Pete <n...@n...com> wrote:

    > 4 raz: mowa jest o niezgodności z umową a nie gwarancji!!!
    >
    > --
    > Pete

    To od ciebie zależy czy korzytasz z niezgodniości z umową czy z
    gwarancji.

    jeżeli z załaczonej do sprzętu specyfikacji wynika że ma działać 50
    godzin to nie, ale jeśli pow. 100 godzin pracy w normalnych warunkach
    to tak. W przypadku sporu to biegły ustala czy awaria nastpiła w
    wynku zużycia lampy, czy też była felerna w momencie zakupu. Ale jest
    to cholernbie trudne,