  • 81. Data: 2009-10-01 12:25:14
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > SLusznie monopol na "podobanie" maja tacy betonowi kolesie jak ty

    No jak ktoś kupuje tego typu urządzenie "bo mu się podoba" to 'no comments'

  • 82. Data: 2009-10-01 12:30:59
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    BaX wrote:

    > No jak ktoś kupuje tego typu urządzenie "bo mu się podoba" to 'no
    > comments'

    I tylko tyle wyczytałeś z tego co wcześniej napisałem w kilku postach?
    No to choć raz masz rację: "no comments" rotfl

    Kończę, bo mi sygnaturka nie pozwala na dalszą rozmowę z Tobą

  • 83. Data: 2009-10-01 12:32:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > buhahaha.... zasadniczo mam twoje uwago w nosie 2500 wiernych unikalnych
    > czytelnikow mi wystarczy BAX do szczecia nie potrzebny

    Ale skąd wiesz co Ci czytelnicy myślą o Twoich teoriach? Wszyscy wpisali się
    do pamiętniczka? Powieś go sobie nad łóżeczkiem albo wsuń pod poduszkę.
    :DDDD

  • 84. Data: 2009-10-01 12:32:39
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    cpt. Nemo wrote:

    > Troche malo :)
    > Ja mam jeszcze radio, sprzeg z laptopem przez WiFi lub BT i takie tam
    > rozne :)
    >

    > Pozdrawiam, Leszek
    też mam i też pozdrawiam
    Ale dyskusja z kimś kto nie miał w ręce iphona to jak kopanie się z koniem.

  • 85. Data: 2009-10-01 12:36:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I tylko tyle wyczytałeś z tego co wcześniej napisałem w kilku postach?
    > No to choć raz masz rację: "no comments" rotfl

    A czy ja odpisuję pod Twoimi postami?

  • 86. Data: 2009-10-01 12:42:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ale skąd wiesz co Ci czytelnicy myślą o Twoich teoriach? Wszyscy wpisali się
    > do pamiętniczka? Powieś go sobie nad łóżeczkiem albo wsuń pod poduszkę.

    Nie wazne co mysla, niech mysla i maja SWOJE ARGUMENTY, wazne jak
    polemizuja....

  • 87. Data: 2009-10-01 13:01:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie wazne co mysla, niech mysla i maja SWOJE ARGUMENTY, wazne jak
    > polemizuja....

    A jak Ci one nie pasują to też rzucasz błotem w nich i odpisujesz tylko na
    wybrane kwestie?

  • 88. Data: 2009-10-01 13:04:35
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > No slusznie towarzyszu Nokia 6600 tez miala NFS w Javie.... ale czy
    > napewno o to ci chodzilo.

    Raczej o co _ci_ chodziło?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 89. Data: 2009-10-01 13:09:21
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu
    > (konwersja divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi

    A czemu musisz robić konwersje? Nie lepiej wrzucic xvida/divxa tak jak jest?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 90. Data: 2009-10-01 15:38:17
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > A czemu musisz robić konwersje? Nie lepiej wrzucic xvida/divxa tak
    > jak jest?

    Zaguglałem i widzę że jest jakiś YXFlash, ale co z napisami?
    I jaka jest płynność oglądania i przesuwania?