  • 51. Data: 2009-10-01 10:50:16
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > No ... mialem Omnie .... tam to w wakacje na plazy mozna obejrzec
    > swoja fryzyre po wyjsciu z wody tylko.

    Alez ja naprawde potwierdzam ze to duza zaleta. Nie wiem czemu Garmin
    moze, Apple moze a z innymi to bardzo roznie az do tragicznie bywa.

    pozdrawiam,

  • 52. Data: 2009-10-01 10:50:47
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
> [...]
    > aplikacje. Ale jak mi się znudzi to może znowu przystawie to sobie na
    > minimalizowanie.
    > A jak w iPhone odesłać aplikacje w tło? Trzeba chyba trochę
    > pokombinować z jailbreakiem bo aplle zabezpieczyło użytkowników przed
    > niebezpieczeństwiem pozostawiania programów działająch w tle. Anóz
    > taki użytkownik zażyczy sobie program który blokuje niechciane
    > połączenia, albo automatycznie nagrywa rozmowy? W głowach by się
    > poprzewracało!
    > Ciekawe czy komisja europejska zablokuje sprzedaż tej cykającej bomby

    Miesiąc temu zrobiłem JB i mam (m.in.) Backgroundera.
    Zgadnij ile razy go użyłem (testy się nie liczą). Tak, dobrze myślisz, ZERO.
    Aha, żebyś nie mówił, aktywną aplikację odsyła się w tło tym samym
    przyciskiem co zamyka (trzeba tylko przytrzymać ciut dłużej i dostajesz
    komunikat).

  • 53. Data: 2009-10-01 10:51:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:43:32 +0200, frank drebin napisał(a):

    > Są jeszcze np. takie cuda jak ktoś potrzebuje:
    > http://www.allegro.pl/item754248603_ipower_xpal_doda
    tkowa_bateria_do_iphone_hit.html

    wiesz, że to kosztuje tyle co trzy oryginalne akumulatory do HTC Touch HD i
    dziesięć nieoryginalnych? A przy okazji robi z telefonu nieforemną kobyłę o
    rozmiarach urządzenia z wbudowaną klawiaturą QWERTY?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 54. Data: 2009-10-01 10:53:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:39:48 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > No to jest prawdziwa zaleta.

    niespecjalnie. Tzn widać tak samo jak na innych współczesnych urządzeniach,
    za to digitizer masowo pęka przy najlżejszym naprężeniu. Tak masowo, że aż
    stało się zaletą - przy tej skali sprzedaży digitizery na ebayu są
    taniutkie. Niemniej sama wymiana wymaga lekkich zdolności ginekologicznych
    plus czas oczekiwania na przesyłkę. I nawet te taniutkie z wysyłką to
    jakieś 150-200 zł wychodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 55. Data: 2009-10-01 10:54:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Alez ja naprawde potwierdzam ze to duza zaleta. Nie wiem czemu Garmin
    > moze, Apple moze a z innymi to bardzo roznie az do tragicznie bywa.

    Ja ci powiem czemu.... bo to kosztuje a na youtubie i tak w norach kreca
    filmy to po co przeplacac. Dlaczego metolowe PDA zamienily sie w
    plastikowe popierdolki bo klient to kupi ? A teraz wez w reke takiego
    Diamonda i iphona i zrozumiesz dlaczego iphone TYLE kosztuje.

  • 56. Data: 2009-10-01 10:54:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:45:26 +0200, frank drebin napisał(a):

    > Czyli w/g twojego sposobu myślenia, jak coś kosztuje tyle samo ale sprzedaje
    > się gorzej, to znaczy jest lepsze?

    iPhone kosztuje tyle samo? Od kiedy? skoro staniał prawie o połowę, to może
    i ja sobie kupię...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 57. Data: 2009-10-01 10:55:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > dziesięć nieoryginalnych? A przy okazji robi z telefonu nieforemną kobyłę o
    > rozmiarach urządzenia z wbudowaną klawiaturą QWERTY?

    Ile razy wymieniles baterie w swoim Kaiserze bo "ci padla" ? Twoj
    Kaiser wyglada bez dodatkowna grubszego niz ten iphone z dodatkami.

  • 58. Data: 2009-10-01 10:56:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > taniutkie. Niemniej sama wymiana wymaga lekkich zdolności ginekologicznych
    > plus czas oczekiwania na przesyłkę. I nawet te taniutkie z wysyłką to

    Buhahahah Waldus moglbys sie nie kompromitowac i poczytac co nie co o
    ekranach iphonow zanim palnie sie tak kosmiczna bzdure.

    Bo na allegro digitizerow do WM to wogole nie ma. No ale faktycznie
    lufcika 2,6cala to ciezko zniszczyc

  • 59. Data: 2009-10-01 10:57:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > iPhone kosztuje tyle samo? Od kiedy? skoro staniał prawie o połowę, to może
    > i ja sobie kupię...

    No widzisz kosztuje wiecej a sprzedaje sie lepiej.... widac ludzie cenia
    jakosc zamiast full plastik z wciskanym ekranem o nazwie Omnia czy inny
    Diamond

  • 60. Data: 2009-10-01 10:58:23
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > O maj got.... ile razy wymieniales baterie w swoim WM bo ja ANI RAZU.

    Zdarza sie :) potrafie ja zarznac w kilka godzin chocby uzywajac
    nawigacji czy OziExplorera np. dla zapisu trasy wyprawy a dodatkowo
    troche fotek, troche radia, troche rozmow. Dla pewnosci staram sie miec
    zawsze druga baterie naladowana na ful. W sytuacji zeglowania po
    jeziorach tez sie przydaje :)

    pozdrawiam,