  • 41. Data: 2009-10-01 10:12:46
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:ha1kgs$i5$1@inews.gazeta.pl:

    > Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

    http://smartmobile.pl/tag/need-for-speed

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 42. Data: 2009-10-01 10:20:22
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    frank drebin wrote:

    > Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

    O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa baterie
    ?
    A masz ja jak potem wymienic ?

    Pozdrawiam, Leszek

  • 43. Data: 2009-10-01 10:24:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:ha1kgs$i5$1@inews.gazeta.pl:

    > http://smartmobile.pl/tag/need-for-speed

    Ale bidaaaaa graficzna

  • 44. Data: 2009-10-01 10:24:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa baterie
    > ?
    > A masz ja jak potem wymienic ?

    O maj got.... ile razy wymieniales baterie w swoim WM bo ja ANI RAZU.

  • 45. Data: 2009-10-01 10:26:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale bidaaaaa graficzna

    O kurcze Gsensor... troche glupio sie teraz niektorzy musza czuc ...
    wymachiwanie w powietrzu TouchemHD to przeciez takie pryszczerskie i
    zalosne. Kolejny port z tego brzydkiego paskudnego iphona...

  • 46. Data: 2009-10-01 10:32:42
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    BaX wrote:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Za skomplikowane aby zrozumiec? Właśnie dlatego ludzie ją kupują bo
    > uważają, że to taki trendy wynalazek i trzeba go mieć, w
    > rzeczywistości wielu nabywców po za posiadaniem i pokazywaniem nie
    > robi z nim nic więcej jak robienie fotek i dzwonienie.

    Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast komplikowania?
    Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w słońcu,
    który się muska a nie wciska?

    Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co jeszcze
    potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
    W końcu to tylko telefon.

    Ja w wolnej chwili z nudów pogram sobie na niej,
    posłucham czegoś z 12GB muzyki (z wyświetlaniem tekstu na ekranie),
    obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu (konwersja
    divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi oglądających filmy w ten
    sposób, dopóki sam nie zobaczyłem jakości i wygody.

    Po przełożeniu karty sim *(15sekund bez wyłączania telefonu)* mam internet
    (używam simdaty plusa bo mój playowski jest sporo za drogi) poszukam
    interesujących mnie rzeczy w necie.

    Co z tego że mam na nim quick office (odczyt i edycja txt i doc.), z czego
    skorzystałem może ze dwa razy?
    Mam też na nim normalną bardzo dobrą nawigację, której raz użyłem dla testu
    a nie z potrzeby.

    I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech
    (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.

  • 47. Data: 2009-10-01 10:39:48
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > , iphone przynajmniej ma
    > szklany nie rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu

    No to jest prawdziwa zaleta.

    pozdrawiam, Leszek

  • 48. Data: 2009-10-01 10:41:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > No to jest prawdziwa zaleta.

    No ... mialem Omnie .... tam to w wakacje na plazy mozna obejrzec swoja
    fryzyre po wyjsciu z wody tylko.

  • 49. Data: 2009-10-01 10:43:32
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    cpt. Nemo wrote:

    > O i to ze mozesz nosic ze soba na totalnych odludziach zapasowa
    > baterie ?
    > A masz ja jak potem wymienic ?

    Ładuję co 2 dni.
    Co z tego, że moja n6310i trzymała 10 dni, skoro wtedy ani nie dzwoniłem
    tyle co teraz (drogo było), grałem na niej w węża na malutkim jednokolorowym
    wyświetlaczu, netu ani wifi nie miałem. Nie mówiąc o filmach czy muzyce.

    Są jeszcze np. takie cuda jak ktoś potrzebuje:
    http://www.allegro.pl/item754248603_ipower_xpal_doda
    tkowa_bateria_do_iphone_hit.html
    http://www.allegro.pl/item752792311_bateria_zewnetrz
    na_ladowarka_ipod_iphone_2g_3g.html

  • 50. Data: 2009-10-01 10:45:26
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    BaX wrote:

    > Weź Ty się palnij w łeb, od kiedy to ilość sprzedanego towaru
    > świadczy o jego jakości lub "lepszości" od konkurencji. Popularne
    > wcale nie znaczy lepsze, zazwyczaj oznacza przystępniejsze /tańsze/.
    > Gdyby te Twoje rankingi miały przełożenia na rzeczywistość to
    > garnitury z targu były by lepsze od tych od Armaniego, a Skody lepsze
    > od BMW bo się ich więcej sprzedaje.

    Czyli w/g twojego sposobu myślenia, jak coś kosztuje tyle samo ale sprzedaje
    się gorzej, to znaczy jest lepsze?
    Kurcze, czemu ludzie tego nie wiedzą?