  • Data: 2009-10-05 09:21:19
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:ha4o1k$b85$1@inews.gazeta.pl:

    > Oczywiscie ze wyniki TCPMP na pdaclub zfalszowalem. Oczywiscie ze
    > niektorym 15fps w niczym nie przeszkadza ale nie zaklinaj rzczywistosci

    Ok, czekam na wyniki wg których ŻADEN WM(po za Snapdragonem) nie pociągnie
    popularnie używanego do testów trainera matrixa w 640x480.
    Jak w końcu trafisz na wyniki z PDA procem PXA to daj znać.

    > Nie mowilem o kodeku ale o filmach nimi kodowanych

    Ja tam nie wiem o czym tam sobie mówiłes, ale pisałeś o kodeku, co zresztą
    ToMasz poniżej ci wytknął.

    > Ja nie kradne

    Przede mną nie musisz się tłumaczyć. Sprawa odnosiła się do gościa który
    musiał rekodować filmy zanim wrzucił je w swój telefon.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski