  • Data: 2009-10-05 09:20:07
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janeo pisze:

    > Na Allegro kupują przede wszystkim młodziaki którzy idą za modą,
    > zupełnie - jak się okaże i będzie Ci głupio :-) - nie dla każdego
    > idącą z użytecznością (jak to często z "modami" bywa).

    Oczywiscie ... czolg jest bardzo uzyteczny ... do sklepu na zakupy.

    > Reszta (większa) ma telefony z umów i przedłużeń umów. Rację ma kol.
    > gasper proponujący Ci obejrzenie wystaw w salonach. Zapominasz, że
    > spora część użytkowników ceni sobie małe wymiary telefonu, a nie
    > cegłówki z wielkim ekranem dotykowym.

    A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie
    z tych twoich wystaw a nie "z powietrza". Tak wiem ... duza podaz Avili
    to efekt nie podpasowania :) dobre ... ale bzdurne....

    Zreszata... zadanie domowe.... statystyki wyszukiwanych telefonow w
    Skapcu poczytaj. Nie dyskutujmy o FAKTACH i ICH NEGOWANIU. Pozatym nie
    mozna sie obrazac na rzeczywistosc i uwazac ze "swiat jest gupi i ma
    wszy", w psychologii takie zaprzeczanie i udowadnianie ze wlasny wybor
    byl lepszy ma nawet swoja nazwe... ba nawet kiepski wybor bedzie
    gloryfikowany

    > Tak, że szkoda Twojej twórczości obszernością chyba próbującej
    > nadrobić mankament subiektywizmu.

    Nie ma iphona ... tyle w temacie ...