  • Data: 2009-10-05 10:08:40
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bueheheheheh, przecież to właśnie teraz właśnie tysiące ludzi pracuje nad
    tym aby u ludu wytworzyć potrzebę zakupu właśnie tego konkretnego produktu.
    Teraz właśnie największe gówno opakowane w ładne opakowanie sprzedaje się
    klientom wmawiając im, że właśnie to jest dla nich najlepsze i nic innego.
    Dotyczy to każdej branży i nie ma tu wyjątków, nie ma chyba w handlu towaru
    który nie był by reklamowany. Tosz to gorsze niż socjalizm, tylko tacy
    ludzie jak Ty nie widzą tego i wydaje im się, że to oni kierują tym co
    wybieraja, a faktycznie najpierw słuchają setek propagandowch pierdół
    zwanych reklamą, a potem jak już się sami uświadomią w tym idą i kupują
    przekonani, że to ich świadomy wybór.

    > NO przeciez o tym mowie ze Samsunga Omnie z WM kupowano TYLKO dla lansu bo
    > byla tansza od iphona. Czy to chciales napisac ?

    Nie zrozumiałeś, to iphona kupują ludzie do lansu bo jest modny, nie jedna
    gazeta poświęciła na ten temat pare kolumn, jak to nowobogackie panie kupują
    sobie iphony min. w rosji bo te są modne na zachodzie i w USA. Tak, iphon
    był synonimem majętności, a jak ktoś miał dwa to już fiu fiu, to nie jakieś
    rankingi ale słowa żywcem z prasy. W dawnych czasach wielu biznesmenów
    kupowało nokie te metalwe wielkości zapalniczki zippo tylko dlatego, że
    kosztowała kolo 3kzł na wolnym rynku i wzbudzała zazdrość u innych, nie
    mówiąc o n9000, a jeszcze wcześniej taką drogą komórką była v-ka motoroli
    ale na długo zanim pojawił się model chyba v-50 /nastepca/. Teraz iphona w
    sprzedazy wiązanej z umową na 2-3 lata może mieć prawie każdy więc i u
    części bogatszych gadzeciaży stracił na wartości ale za to dla pospólstwa
    stał się przedmiotem porzadanie bo jest trendy. Cała filozofia.