  • Data: 2009-10-05 09:51:51
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura ... Zacytowalem "badania" i "wyniki" sprzedazy ... na ktorych
    > oparlem teze ze ludzie chca ... dotykowcow... i takich "like iphone"
    > Wybacz ale tu nie ma O CZYM GADAC CZY POLEMIZOWAC TAKIE SA FAKTY.

    Fakty są takie, że telefon komórkowy stał się urządzeniem które ludzie
    kupują bez względu na intensywność i sposób ich wykorzystania. Tyle że dobór
    urządzenia nie idzie w parze z sposobem użytkowania i potrzebami. Teraz
    telefon kosztuje grosze więc ma go prawie każdy, a ci co kupują patrzą to co
    jest modne i o czym się mówi no bo jak komórka to musi być modna,
    szczególnie jeżeli chodzi o kobiety. Dokładnie tak jak z internetem i
    komputerami, kiedyś komputer /laptop/ to było narzędziem, teraz jest zabawka
    ale wiele ludzi kupuje laptopy za 3-4kzl nawet wtedy jak używają go do skype
    i gg. Dobór urządzenia jest dokonywany na zasadzie "panie ma być dobry i
    ładny" żeby żonie się podobał. Identycznie jak z komórkami. Nie znasz zasad
    działania rynku i preferencji jakimi kierują się ludzie kupując
    elektroniczny sprzęt użytkowy bo bardzo często jest on absurdalny. Nie liczą
    się aspekty techniczne ale wizualne, a pytania w stylu czy ma pan monitory w
    innym kolorze niż czarne, np brązowe/zielone?! bo mi nie pasuje czarny do
    mebli to już nie tylko w kawałach się pojawiają.

    > Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy tylko
    > nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci
    > spoleczenstwa

    A co nie jest? Dziwne, w USA większość jeździ PODOBNEGO GABARYTU pojazdami,
    tam to jest normalne. Trafiłeś sobie chyba w kolano bo przecież to ci co
    wymyślili iphona jeżdzą na zakupy hamerami itp.