  • Data: 2009-10-02 10:23:09
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest pieprzenie.... Jesli kupuje to co modne i ma sasiadka to jak
    > iphone zaistnial skoro nikt go nie mial a firma powstala z niczego w
    > sensie produkcji telefonow. Rozjezdza ci sie filozofia.

    Mnie się nic nie rozjeżdza bo to są opinie ludzi na codzień obsługujący
    ludzi z ulicy jak i firmy. iphon był nowinką która wchodziła na rynek i
    wielu z pierwszych uzytkowników było w stanie zapłaić za nią kupe kasy tylko
    dlatego żeby go mieć jako jeden z pierwszysch zanim zenek z drugiego biurka
    będzie miał.

    > Widziales w TV reklamy iphona bo ja nie.

    A Ty nie widziałeś? Wystarczyła kilkudniowa reklama w mediach wywołana
    kolejkami ustawiającymi się pod salonami, czasami nawet "sztucznymi" albo
    próbami wywołania takiego popłochu jaki miał miejsce przed premierą w USA, u
    nas. TVN24 zrobił reklame za darmo iphonowi szukając taniej sensacji w 'niby
    kolejkach'

    > Mowimy o globalnym rynku a nie urojeniach jednego BaXa. Watek dotyczyl
    > globalnych tendencji na rynku a nie wymyslow Baxa czy Waldka.

    Czyli jednak moda, nawet tu na tej w sumie małej grupie znajdziesz kilka
    osób które chciały by mieć możliwość kupuć normalny telefon pokroju 6310i
    troche podrasowany ale nie obciążony pierdylionem badziewia jak w tym co
    obecnie leży w salonach.