  • Data: 2009-10-02 16:53:10
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX wrote:

    > Powiedz to swojemu "koledze od iphona" który wszystkim wmawia, że WM
    > jest do dupy bo jest do dupy i wszystkie urządzenia na WM sa też do
    > dupy własnie dlatego że mają WM i nie są TAKIE jak iphone. Mówiąc w
    > skrócie, wszystko co nie jest iphonem jest do dupy. Nawet jak
    > rozwiązania z WM komuś odpowiadają to są do dupy bo są inne niż te w
    > iphonie.
    dlatego nie włączam się do dyskusji na temat wyższości OSów ani aplikacji na
    nie.
    Za to włączam się, jeżeli chodzi o przyjazność, funkcjonalność, wykonanie,
    przydatność i oczywiście głaskanie po wyraźnym ekranie.

    I zważ, że nie krytykuję htc, którego nigdy nie miałem w łapie (a nad
    niektórymi się zastanawiałem ale opinie mnie zniechęciły) tylko bronię
    iphone'a.