  • Data: 2009-10-02 12:16:31
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX wrote:

    > Ja nie mam problemów o których piszesz, używam WM6.1, dwa iphony
    > które mamy w firmie nie robią nic więcej niż mój HTC i HTC kumpla.
    > Odbierają połączenia, przypominaja o tereminach, czasami robią
    > zdjęcia, robią za navi. Wsio.

    I o to chodzi człowieku, nikt ze świadomych użytkowników nie oczekuje, żeby
    iphone robił jakieś "cuda na kiju" niczym jakiś PDA.
    To tylko użytkownicy jakichś htc próbują przekonać użytkowników iphonów, że
    zakupili gówno.

    > Nie widze żadnej przewagi iphona nad
    > HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

    Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie pracuje
    dwóch użytkowników htc? :)