    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Thu, 01 Oct 2009 18:34:34 +0200

    > Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast komplikowania?
    nie
    > Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w
    > słońcu, który się muska a nie wciska?
    nie, ale trudno zrozumieć jaki jest tego sens. PRosze nie pisać o WMach
    tylko o sensie dotykania ekranu. Moim zdaniem da sie zrobić interfejs
    który można będzie obsługiwac palcem. ale interfejs nie programy. tzn
    nie programy które umożliwjają wybór jakichś opcji z pośród wielu
    możliwości. nie wiecie o co chodzi? popatrzmy na ksiażke telefoniczną
    która zawiera 100 wpisów. jak to rozwiazano? albo jest bajerancki
    scrolling, albo wstępny wybór z alfabetu. no tak, ale wyświetlany
    alfabet który mozna obsługiwac kciukiem zasłania duzą częsć ekranu.
    drogiego ekranu. tu oczywiście przodują młode konstrukcje, bo ekran
    dotykowy jest trendi, ale im wiecej możliwości ma urządzenie tym to
    "Trendi" staje sie bardziej uciążliwe. W przypadku częstego wybierania
    numerów brak jakiejkolwiek klawiatury nie jest zaletą.

    > Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co
    > jeszcze potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
    > W końcu to tylko telefon.
    nie panocku. wyjdzcie na chwile z domu, chociaż na balkon, i na
    podstawie powyższego zdania napiszcie nam tutaj, w czym iPhone przerasta
    poprzedni model. Drugi raz już o to prosze i teraz prosze na o
    odpowiedź na podstawie tych 3 linijek. Do JAna. weź przestań na chwile
    myśleś o wmach, ochłoń wydrukuj sobie te 3 linijki, i zrozum ze te 3
    linijki charakteryzują użytkownika iPhona. nie odgryzaj sie ze wmiarze
    są tacy albo inni, wszyscy to wiedzą!

    > Ja w wolnej chwili z nudów pogram sobie na niej,
    > posłucham czegoś z 12GB muzyki (z wyświetlaniem tekstu na ekranie),
    > obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu
    > (konwersja divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi
    > oglądających filmy w ten sposób, dopóki sam nie zobaczyłem jakości i
    > wygody.
    co mozna zrobić na każdym innym dobrym sprzęcie najczęsciej bez konwersji
    > Po przełożeniu karty sim *(15sekund bez wyłączania telefonu)* mam
    > internet (używam simdaty plusa bo mój playowski jest sporo za drogi)
    > poszukam interesujących mnie rzeczy w necie.
    dual sim by sie przydał?
    > Co z tego że mam na nim quick office (odczyt i edycja txt i doc.), z
    > czego skorzystałem może ze dwa razy?
    > Mam też na nim normalną bardzo dobrą nawigację, której raz użyłem dla
    > testu a nie z potrzeby.
    Tu mnie zaskoczyłeś. mozesz coś wiecej napisać o nawigacji? Walcek
    pęknie z zazdrości! ( albo ze śmiechu)

    > I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech
    > (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.
    i bez wygodnego interfejsu mogłeś kupić motorole a925 za 100zł i też by
    było. Za wygodny interfejs zapłaciłeś reszte kasy, Twój wybór, ważne
    jednak abyś to wiedział, najlepiej przed zakupem.

    ToMasz